• Guldnovan

Tycker du det är snyggt med män som är vältränade

Ja men inget jag kräver av en partner. Så egentligen bryr jag mig inte och väljer inte efter det heller. 

• Guldnovan
    Guldnovan skrev 2023-06-14 14:33:55 följande:

Ja men inget jag kräver av en partner. Så egentligen bryr jag mig inte och väljer inte efter det heller. 

Din fråga är dessutom felställd och styrd till att få fram det du vill ha fram. Att det är ett krav från kvinnor, de ytliga hycklarna. 
    Jag skulle kunna svara ja på de tre första. 
  • Guldnovan
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 14:59:17 följande:
    Partner, minns inte jag nämnt nåt om det. Jag frågar om det är snyggt med tränade män. Vad tycker du om män som inte är de mest vältränade, är det fulare? Har du problem med det, och känner att du måste säga nåt?
    Ja men där kom det tillslut! Det dröjde inte länge och var väntat. Du undrar eller snarare vet att vi förstås säger något till de män som då  inte är vältränade. Vilken störd människa (läs kvinna eftersom det är kvinnor som gör det, inte män) skulle gå omkring och påpeka det för folk? Förutom dom mamma, syster och nån till med samma sociala brister.

Jag förstår att du är rädd för att upptäcka att folk inte gör sånt för det skulle innebära att du levt hela ditt liv i en lögn.  Du vill inte överge din "sanning" och tillstå att du faktiskt har FEL! 

Jag tycker INTE det är fel att inte vara vältränad, de är INTE fula och jag har INGA problem med det och jag skulle ALDRIG påpeka något. 

Hur är det, varför slutade du bemöta händelsen när jag i bikini blev jämförd med en val häromdagen? Det var nämligen jag, en överviktig 57-åring. Du skrev nåt att om kvinnan var överviktig förstod du det. Jag är tjock så jag undrade om du alltså tyckte kommentaren var befogad
    .
    Du försvann efter att du igen skrev att kvinnor klagar på mäns kroppar. 
  • Guldnovan
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 15:24:09 följande:
    Glöm frågan, det var uppenbarligen för komplicerat.
    Ja den var ju det. Felställd, ledande och alltså omöjlig att svara på utan att hålla med dig.

Du kan ju inte ställa flera frågor i en mening och dessutom i samma mening fråga att om man då svarat ja på en av dem också i det här fallet har "problem" och måste kommentera de otränade. 
    En och samma människa kan tycka att en vältränad kropp är snygg och aldrig ens komma på tanken att därför kritisera en otränad.

Inte i din värld då men i min och många andras. 
  • Guldnovan
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 17:54:42 följande:
    Från annan tråd idag:

Både män och kvinnor i förhållanden skulle må bättre av att träna eller hålla igång på något sätt. Man kan inte dra tillbaka tiden men man kan ju bromsa åldrandet och förfallet, både i knopp och kropp och mår man bra så syns det på en och det i sig är ju attraktivt. 
    VAD har det med mig att göra? Varför skriver du det under mitt svar att jag egentligen inte bryr mig om mannen är vältränad eller ej.
    ALLA människor mår bra av att träna/hålla igång. Oavsett status och ålder. Det har inget med snygghet att göra.

Det är obegripligt att du i åratal får grasseta, dominera och förstöra detta forum. 
    Allt bra drunknar i din sörja. 
  • Guldnovan
    Anonym (vad tycker du själv?) skrev 2023-06-14 18:16:55 följande:
    Men du förstår folk som klankar ner på kvinnors kroppar? varför återkommer du hela tiden till folk dvs kvinnor som klankar ner på mäns kroppar, när du svarar en kvinna som en man klankat på kan du väl säga personer som klankar ner på andra är dåligt , i din värld är det bara män som får höra saker, inse att kvinnor får det också av män. sluta tro att bara kvinnor säger saker till män, det får alla höra  men din empati är alltid bara hos män, det är som om du tror att män inte säger saker.  i din värld är det vanligt att kvinnor klankar ner på mäns kroppar men ytterst sällan en man klankar ner på en kvinnas 
    kom igen nu och inse att så är inte verkligheten. känn empati för alla som får höra saker. sen är det inte vanligt att kvinnor som du tror håller på och kommenterar en massa mäns kroppar. 

Men du verkar ju tolka det som att om en kvinna tycker att en vältränad man är snygg då klankar hon ner på alla som inte är det och säger kommentar.
    Det är ju helt absurt! 

Du ville att vi skulle svara på om vi tyckte att vältränade män var snygga, sen hoppade du på mig och andra och började insinuera att vi tyckte män som inte var det var fulare och om vi kände att vi måste påpeka det. 
    svara ja eller nej.

kan du då vara snäll och svara på om du tycker att en vältränad kvinna är snygg, ja eller nej en enkel fråga. enligt ditt resonemang om du svarar ja är dom kvinnor som inte är vältränade fula och att du då känner att du måste säga något. exakt så skrev du till mig, så besvara då frågan tillbaka så kanske du inser hur absurd den var. 
    +1
  • Guldnovan

Så Kaffedraken, med din logik och efter hur du ställde din lilla undersökning skulle du "ha problem" med mig eftersom jag inte är vältränad och du skulle påpeka det till mig. För det är normalt i din värld

Tack för den smockan! 
    Tack och lov är du i minoritet. 

Svar på tråden Tycker du det är snyggt med män som är vältränade