Inlägg från: Anonym (Ja Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja Nej)

Tycker du det är snyggt med män som är vältränade

Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 15:42:18 följande:
    Det är en enkel fråga. Ja eller nej liksom.
    Tror du att kvinnor som tittar på en man hon inte tycker har perfekt kropp, kanske har nåt hon stör sig på, känner att hon måste kommentera mannens kropp?
    Senast igår skulle du försöka sluta. Vad hände med det?
  • Anonym (Ja Nej)
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 17:24:05 följande:
    Jag tror jag svarade att jag tyckte det var dålig stil att säga så. Vad ska jag skriva mer? Ska jag skriva det fler gånger? Jag har skrivit i varenda tråd jag gjort att jag inte klankar ner på kvinnors kroppar på det sättet. Jag kommenterar inte kvinnors kroppar alls, även om det är en kvinna jag tycker är snygg, som jag tycker har fin kropp. Jag menade att jag kan förstå om nån kommenterar om nån har kraftig övervikt som kan påverka hälsan. Jag menade inte just dig. Jag känner folk som varit kraftigt överviktiga i flera år. Jag själv har inte sagt nåt, men jag kan förstå bättre om andra säger nåt. Däremot så förstår jag inte de som klankar ner på mäns kroppar när det är män som är i bra form, som håller igång. Man kanske inte är perfekt, men man gör så gott man kan.
    Du kan förstå att folk kommenterar kroppar om personen har kraftig övervikt. Varför är det mer rätt då att kommentera någons kropp?
Svar på tråden Tycker du det är snyggt med män som är vältränade