Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 14:59:17 följande:
Partner, minns inte jag nämnt nåt om det. Jag frågar om det är snyggt med tränade män. Vad tycker du om män som inte är de mest vältränade, är det fulare? Har du problem med det, och känner att du måste säga nåt?
Ok det gäller alltså inte en partner utan bara män i allmänhet då.
Som vad män jag ser på gatan eller? vänner?
Som jag skrev är frågan konstig speciellt då om det inte gäller någon jag ska vara tillsammans med.
Om någon får frågan, tycker du att det är snyggt med vältränade män? då svarar väl nästan ingen, nej det tycker jag inte. Om det inte gäller typ bodybuilders som många tycker är för mycket.
Hur fasiken kom du fram till att jag känner att jag måste säga något till män som inte är vältränade???????????
Du ställde en fråga, tycker du att det är snyggt med vältränade män, hur kan du blanda in i det att folk skulle säga något till mindre vältränade män överhuvudtaget.
Helt sjukt hur du vänder saker!
Så du menar att om någon tycker att en vältränad man är snygg, tycker man att andra är fula och känner att man måste säga det?
Jösses vilken slutsats du drar!
Är du så du ser på livet, tycker man en sak är snyggt eller bra då är annat fult eller dåligt!
Som du ser skrev jag även fast du då inte menade partner att det viktigaste är inte att man är vältränad, då borde du väl förstå att jag inte heller skulle säga något till någon som inte är eller hur!!!!!!