Tycker du det är snyggt med män som är vältränade
har tight kropp, ingen antydan till gubbmage och synliga magmuskler?
har tight kropp, ingen antydan till gubbmage och synliga magmuskler?
Tycker du att det är snyggt med vältränade kvinnor och män?
Ja men inget jag kräver av en partner. Så egentligen bryr jag mig inte och väljer inte efter det heller.
Ja men inget jag kräver av en partner. Så egentligen bryr jag mig inte och väljer inte efter det heller.
Jag tycker absolut att det är snyggt med vältränade män men likt Guldnovan ovan så är det absolut inget krav jag har på en man utan mer ett plus i kanten. Det finns andra egenskaper (ej utseendemässiga) som väger så mycket tyngre.
Så nu tycker väl KD?..jag menar TS?.att jag också är en hycklerska.
Min partner är inte vältränad, har lite kärlekshandtag och så... och han är jordens finaste.
Skulle inte byta honom mot någon, oavsett vad.
Han är het som en spis i mina ögon!
Ja frågan är felställd:
Tycker du att det är snyggt med vältränade kroppar?
Vem svarar nej, jag tycker att det är fult.
De flesta tycker väl att vältränade i lagom dos är snyggt och inte motsatsen men det är ju inte samma sak som att ens partner måste ha det, då går man ju på många olika saker som gör att man faller för en man även om han inte är vältränad. Väldigt få har nog det som det viktigaste kriteriet för ett förhållande.
Ja frågan är felställd:
Tycker du att det är snyggt med vältränade kroppar?
Vem svarar nej, jag tycker att det är fult.
De flesta tycker väl att vältränade i lagom dos är snyggt och inte motsatsen men det är ju inte samma sak som att ens partner måste ha det, då går man ju på många olika saker som gör att man faller för en man även om han inte är vältränad. Väldigt få har nog det som det viktigaste kriteriet för ett förhållande.
Jag tycker absolut att det är snyggt med vältränade män men likt Guldnovan ovan så är det absolut inget krav jag har på en man utan mer ett plus i kanten. Det finns andra egenskaper (ej utseendemässiga) som väger så mycket tyngre.
Så nu tycker väl KD?..jag menar TS?.att jag också är en hycklerska.
Vad smäller högre än six pack ab?
Rolig?
Snäll?
Stort bankkonto?