Inlägg från: Anonym (vad tycker du själv?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vad tycker du själv?)

Tycker du det är snyggt med män som är vältränade

Tycker du att det är snyggt med vältränade kvinnor och män? 

Ja frågan är felställd:
    Tycker du att det är snyggt med vältränade kroppar?
    Vem svarar nej, jag tycker att det är fult.

De flesta tycker väl att vältränade i lagom dos är snyggt och inte motsatsen men det är ju inte samma sak som att ens partner måste ha det, då går man ju på många olika saker som gör att man faller för en man även om han inte är vältränad. Väldigt få har nog det som det viktigaste kriteriet för ett förhållande.

Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 14:59:17 följande:
    Partner, minns inte jag nämnt nåt om det. Jag frågar om det är snyggt med tränade män. Vad tycker du om män som inte är de mest vältränade, är det fulare? Har du problem med det, och känner att du måste säga nåt?
    Ok det gäller alltså inte en partner utan bara män i allmänhet då.
    Som vad män jag ser på gatan eller? vänner?
    Som jag skrev är frågan konstig speciellt då om det inte gäller någon jag ska vara tillsammans med. 
    Om någon får frågan, tycker du att det är snyggt med vältränade män? då svarar väl nästan ingen, nej det tycker jag inte. Om det inte gäller typ bodybuilders som många tycker är för mycket.

Hur fasiken kom du fram till att jag känner att jag måste säga något till män som inte är vältränade???????????

Du ställde en fråga, tycker du att det är snyggt med vältränade män, hur kan du blanda in i det att folk skulle säga något till mindre vältränade män överhuvudtaget.
    Helt sjukt hur du vänder saker! 

Så du menar att om någon tycker att en vältränad man är snygg, tycker man att andra är fula och känner att man måste säga det?
    Jösses vilken slutsats du drar!
    Är du så du ser på livet, tycker man en sak är snyggt eller bra då är annat fult eller dåligt!

Som du ser skrev jag även fast du då inte menade partner att det viktigaste är inte att man är vältränad, då borde du väl förstå att jag inte heller skulle säga något till någon som inte är eller hur!!!!!!
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 15:24:09 följande:
    Glöm frågan, det var uppenbarligen för komplicerat.
    Men vad tycker du själv?
    Tycker du att en vältränad kvinna är snygg?
    ja eller nej? det var ju bara det som det gick att svara, en enkel fråga!
    om du svarar ja på det tycker du alltså enligt hur du resonerar att dom kvinnorna som inte är vältränade är fula och då säger en del män det till dom.
    Väldigt konstigt resonemang du har.
    Du komplicerar till frågan eftersom du resonerar på ett väldigt udda sätt.
    Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 17:24:05 följande:
    Jag tror jag svarade att jag tyckte det var dålig stil att säga så. Vad ska jag skriva mer? Ska jag skriva det fler gånger? Jag har skrivit i varenda tråd jag gjort att jag inte klankar ner på kvinnors kroppar på det sättet. Jag kommenterar inte kvinnors kroppar alls, även om det är en kvinna jag tycker är snygg, som jag tycker har fin kropp. Jag menade att jag kan förstå om nån kommenterar om nån har kraftig övervikt som kan påverka hälsan. Jag menade inte just dig. Jag känner folk som varit kraftigt överviktiga i flera år. Jag själv har inte sagt nåt, men jag kan förstå bättre om andra säger nåt. Däremot så förstår jag inte de som klankar ner på mäns kroppar när det är män som är i bra form, som håller igång. Man kanske inte är perfekt, men man gör så gott man kan.
    Men du förstår folk som klankar ner på kvinnors kroppar? varför återkommer du hela tiden till folk dvs kvinnor som klankar ner på mäns kroppar, när du svarar en kvinna som en man klankat på kan du väl säga personer som klankar ner på andra är dåligt , i din värld är det bara män som får höra saker, inse att kvinnor får det också av män. sluta tro att bara kvinnor säger saker till män, det får alla höra  men din empati är alltid bara hos män, det är som om du tror att män inte säger saker.  i din värld är det vanligt att kvinnor klankar ner på mäns kroppar men ytterst sällan en man klankar ner på en kvinnas 
    kom igen nu och inse att så är inte verkligheten. känn empati för alla som får höra saker. sen är det inte vanligt att kvinnor som du tror håller på och kommenterar en massa mäns kroppar. 

Men du verkar ju tolka det som att om en kvinna tycker att en vältränad man är snygg då klankar hon ner på alla som inte är det och säger kommentar.
    Det är ju helt absurt! 

Du ville att vi skulle svara på om vi tyckte att vältränade män var snygga, sen hoppade du på mig och andra och började insinuera att vi tyckte män som inte var det var fulare och om vi kände att vi måste påpeka det. 
    svara ja eller nej.

kan du då vara snäll och svara på om du tycker att en vältränad kvinna är snygg, ja eller nej en enkel fråga. enligt ditt resonemang om du svarar ja är dom kvinnor som inte är vältränade fula och att du då känner att du måste säga något. exakt så skrev du till mig, så besvara då frågan tillbaka så kanske du inser hur absurd den var. 
Svar på tråden Tycker du det är snyggt med män som är vältränade