Anonym (dad bod) skrev 2023-06-14 14:59:17 följande:
Partner, minns inte jag nämnt nåt om det. Jag frågar om det är snyggt med tränade män. Vad tycker du om män som inte är de mest vältränade, är det fulare? Har du problem med det, och känner att du måste säga nåt?
Ja men där kom det tillslut! Det dröjde inte länge och var väntat. Du undrar eller snarare vet att vi förstås säger något till de män som då inte är vältränade. Vilken störd människa (läs kvinna eftersom det är kvinnor som gör det, inte män) skulle gå omkring och påpeka det för folk? Förutom dom mamma, syster och nån till med samma sociala brister.
Jag förstår att du är rädd för att upptäcka att folk inte gör sånt för det skulle innebära att du levt hela ditt liv i en lögn. Du vill inte överge din "sanning" och tillstå att du faktiskt har FEL!
Jag tycker INTE det är fel att inte vara vältränad, de är INTE fula och jag har INGA problem med det och jag skulle ALDRIG påpeka något.
Hur är det, varför slutade du bemöta händelsen när jag i bikini blev jämförd med en val häromdagen? Det var nämligen jag, en överviktig 57-åring. Du skrev nåt att om kvinnan var överviktig förstod du det. Jag är tjock så jag undrade om du alltså tyckte kommentaren var befogad
.
Du försvann efter att du igen skrev att kvinnor klagar på mäns kroppar.