• Alvedon83

BIM Juli 2023

Hejvärldenhej skrev 2023-07-18 07:06:02 följande:

Ja men då är det nog så, känns mer på sidorna som du säger, mensvärken är lite mer diffus. Så konstig känsla i kombination med intensivt ont i hela magen.Men nu mest bara på ena sidan.

Får tacka för ägglossning iaf då😅 may the count down begin 🤪

Härligt med ägglossning🤩
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-18 09:09:40 följande:

Japp, rekommenderar inte! Fått spök flera gånger

Ah skippar den då😄 
  • Alvedon83
    Janbo skrev 2023-07-18 10:53:18 följande:

Åh vad tråkigt 😞????🏼

Känns väldigt tråkigt, sjätte försöket😓
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-18 12:02:35 följande:

Är inne på försök nr 14 här om jag räknar med tre kemiska graviditeter och ett missfall som försök🤪 glöm Inte att de är normalt att de kan ta ca ett år ❤️ 

Hoppas verkligen det bli er tur snart, så tråkigt med missfall❤️ jag hade ett i februari och har försökt sedan dess😕 
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-07-18 12:09:12 följande:

Tack detsamma ❤️ vi hade missfallet i april så är på försök tre efter det❤️

Har du testat nåt?
  • Alvedon83
    Barbrastreisand skrev 2023-07-18 12:40:32 följande:

Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸

Beklagar😓
  • Alvedon83
    Ängsklocka skrev 2023-07-18 12:42:06 följande:

Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min

Nåt litet går att ana, håller tummarna! Dom där testen är ju gjorda för att tas lite senare så kanske inte konstigt om det är svagt.
  • Alvedon83

Nästa gång ska jag försöka att inte testa förrän bim, tänker att jag inte ens köper hem några test förrän mensen uteblir. Är så drygt att glo på dessa negativa stickor. Är på dåligt humör idag, var nyss skitarg för att en fågel bajsat på studsmattan😄

• Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-18 12:59:41 följande:

Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu 

Hade du tagit nåt test innan?
Svar på tråden BIM Juli 2023