Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juli 2023

Barbra - kan du testa på resan idag mån tro?!! Så spänd på ditt test!

• Syskonförsök

Åh vad tråkigt ❤️ 

Alvedon83 skrev 2023-07-18 08:39:44 följande:
    Jag har testat, äl + 10, negativt babyplan testa tidigt. Känner av mina vanlig pms-symptom så det är nog kört den här gången😕
  • Syskonförsök

Är inne på försök nr 14 här om jag räknar med tre kemiska graviditeter och ett missfall som försök🤪 glöm Inte att de är normalt att de kan ta ca ett år ❤️ 

Alvedon83 skrev 2023-07-18 11:42:47 följande:
    Känns väldigt tråkigt, sjätte försöket😓
  • Syskonförsök

Tack detsamma ❤️ vi hade missfallet i april så är på försök tre efter det❤️

Alvedon83 skrev 2023-07-18 12:06:40 följande:
    Hoppas verkligen det bli er tur snart, så tråkigt med missfall❤️ jag hade ett i februari och har försökt sedan dess😕 
  • Syskonförsök

Nä, jag har alltid sett tidigast dag 10 efter ägglossning och senast dag 12. men har ingen förhoppning denna gång för fick till de så dåligt för första gången någonsin.

Alvedon83 skrev 2023-07-18 12:17:06 följande:
    Har du testat nåt?
  • Syskonförsök

Jag skulle säga negativt men de blir ju sämre kvalitet här så inte säkert det du ser i verklighrten syns på bild!

Ängsklocka skrev 2023-07-18 12:42:06 följande:

Hej! Har läst men inte kommit mig för att skriva men vill nån kolla på bilderna vore jag tacksam. 🥰 Blev fundersam på om jag verkligen ser ett streck eller skuggan av det eller om jag stirrat fram det. Äl +9/10 inom tiden 10 min

• Syskonförsök

Men neeej!!!! Fan ❤️ kram

Barbrastreisand skrev 2023-07-18 12:40:32 följande:

Tog ett testa tidigt digitalt på äl+10 som var negativt. Så mitt diffusa streck igår var spök såklart.. Blir att försöka en omgång till innan spolning av äggledaren. Håller tummarna för alla er andra!🌸

• Syskonförsök

Fler som testat Idag? Jag är äl+10 idag och negativt test så tror väl de är kört denna gång. Hade som tidigare skrivet inga förhoppningar eftersom vi fick till de så dåligt denna cykel men ändå trist!! 

• Syskonförsök

Alltså, senast jag var gravid fick jag detta minimala plus på äl+12 så loppet är ju egentligen inte kört men de suger alltid att få ett negativt test i ansiktet🙈 

(OBS bild från graviditet som blev missfall alltså, inte nu!)
    vissa hade nog avfärdat Detta som negativt men var bekräftat med digitalt i samma urin så de lilla strecket var ett plus äl+12

Alvedon83 skrev 2023-07-19 08:08:24 följande:
    Jag har testat negativt äl +11, har inga förhoppningar men tänkte använda upp dom stickor jag har kvar.
Svar på tråden BIM Juli 2023