BIM Juli 2023
Jag förstår dig! ❤️ de får kännas tufft och sen kommer nya tag med nästa ägglossning ❤️
Jag förstår dig! ❤️ de får kännas tufft och sen kommer nya tag med nästa ägglossning ❤️
Ja det eller så är lutealfasen annorlunda bara någon enstaka gång :)
Tror de var cd13.
tempen ska vara samma tid. Gick du inte upp ur sängen utan bara somnade om skulle jag reggat om till den andra temperaturen. Om du gick upp ur sängen så skulle jag räknat om temperaturen, det kan du nog googla dig till en omvandlare, det finns sådana. :)
Tog också dagens temp 2h tidigare än jag brukar. När jag sedan tog det samma tid efter att ha somnat om så var tempen hög igen, men det går väl ej att lita på?
Ja vet inte vad jag vill med detta inlägg, kanske bara lätta på mina tankar 😩 lägger in min graf om någon har något input
Prova den här och se vad som händer
https://whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Samma här! Fick till de en gång två dagar innan bara?
grattis till alla som plussat!!
Själv missade vi typ äl då jag var bortrest på fredagen och mannen på lördagen. Och jag hade äl antingen fredag eller lördag fm? 😩 Dock fick vi till det på torsdagen så man får väl hoppas det kan räcka med en gång några dagar i förväg? ????
Den som har veckor är inte testa tidigt! Skumt att de andra inte tar något då!! Är de doppade i samma urin?
Grattis @cykelstöd! Är det clearblue digital tidigt test eller vanligt? Konstigt att RFSU inte ger något utslag?
Testade du på BIM eller innan/efter?
Tempar du eller tar ägglossningstest? Annars känns det mer sannolikt att ägglossningen bara blev senare än du trott :)
Grattis ni som plussat. Själv är jag i mellanlandet BIM +3, ingen mens och negativa test.
Har haft märkliga cykler med kraftiga mellanblödningar (mensliknande) i typ fyra dagar strax efter trolig ägglossning både denna och förra månaden. Men förra månaden kom mensen som vanligt efter mina 28 dagar. Har varit rätt less på att blöda varannan vecka men nu när inget händer är det nästan värre..
Någon som varit med om samma? Alt har tips på vad det beror på?
Du är så tidigt ute med test!! :) jag har fått mina tidigare plus först äl+10 och äl+12 och vissa får ju efter bim så de där kan fortfarande vara tidigt med
Äl + 9, negativt test 😐
Fler som testar idag?😍 är bara äl+8 så lite tidigt här än!
När tog du ett test senast? Vid mens brukar en få lös mage också.