BIM Juli 2023
Grattis till dig Cykelstöd det är ju solklart!
Miahl87 jag ser något supersvagt!
Grattis till dig Cykelstöd det är ju solklart!
Miahl87 jag ser något supersvagt!
Men får du väldigt tydliga sådana? Jag provade igår (äl+7 för att ha något att jämföra med senare så jag inte inbillar mig ett plus när jag senare testar för jag ser ett spök) och fick ett litet grått som jag inte ens tror syns här. det ser precis ut som strecket en ser innan en tar testet så därmed precis spök men starkare än så hade jag ändå trott de kunde vara något om en kollar på testet i tid. Rekommenderar därför att du kollar på testet innan du doppar det så syns de där strecken väldigt tydligt hur de ser ut! Provar lägga in bild På det jag tog för skojs skull, tror inte de syns men här är ett litet spök alltså!
Någon som haft att det hugger i livmoderligamenten när man hostar/skrattar? När i cykeln?
Hoppas den kn komma nu då!! Har fått ömma bröst med idag
Typiskt :/
Alltså tips är verkligen att kolla på testet innan du dippat det. De är väldigt framträdande grått streck en ser
Jag har varit så yr idag typ får blodtrycksfall och har haft mild molande värk, tempen blev betydligt högre än innan med så önsketänkte att det va bra haha
Högst oklart vart i cykeln jag är men jag har jätteont i mitt vänstra bröst, dit sticker,ilar och molar och är aldeles hårt och knöligt det andra är som vanligt bara ömt mot armhålan, vet efter mamografi att jag har mycket fler mjölkkörtlar i mitt vänstra bröst så det lär väll vara hormonelt iaf
Kom pyttelite genomskinlig typ mjölk när jag tryckte lite?! Har inte ammat på över 2 år
Sillana det kollades för ca 2 mån sen då låg det normalt.
Jag tjuvtestade idag och vet inte vad jag ska tro? Aldrig ens sett ett andra streck bredvid kontrollstrecket innan även om de är väldigt svagt 😭❤️ alltid varit helt blankt såååå många gånger.
ÄL+11 idag.