• Sanlin90

BIM Juli 2023

Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
    men igår va det inget där på samma test. 

sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!

• Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-12 11:54:00 följande:
    Spännande ändå! Jag har aldrig fått något spökstreck på Babyplan men det verkar ju, när man läser på forumet,  vara vanligt.
    Jag har fått det mängder gånger men då har det varit på alla i samma paket, det här va neg igår och något vagt idag bara som en synvilla nästan, ska ta ikväll igen och se om det syns mer då.
    jag har typ ont i äggstockarna och har blödit ljustljust rosa sen igår exter lite intimitet så tror det mer va ett blodkärl.
    sambon tycker tuttarna är stora med och dom typ spänner lite. 
  • Sanlin90

Min temp är låg men känner ingen mens på g, brösten spänner med men är garanterat inte gravid med dom här låga temparna!

• Sanlin90
    Syskonförsök igår tog jag ett negativt på kvällen men inte idag, nu fick jag helt sinnessjuk halsbränna brukar ha det ibland men inte såhär illa sen jag va gravid med dottern, normalt får jag bara på kvällsrna med, känns dock som min temp är för låg för att det ska komma något positivt ur det.
  • Sanlin90
    Jag fick just ett sammanbrott hos min sambo, haft sån hög puls idag att jag bara svettas rätt vad det är kändes livet bara så orättvist, vi har försökt sedan april 2021 och jag kände nu att äl kom cd 14 jag är på äl+14(9?) men ingen mens kommer, inget plus så jag bara bröt ihop och började gråta för det och för pulsen är så jävla jobbig!
  • Sanlin90
    cutepenguin skrev 2023-07-13 16:31:49 följande:

Skickar kramar till dig ❤️ Fy vad tufft.. Hoppas ert plus kommer snart!! 

Tack så mycket!Hjärta
  • Sanlin90

Tack! Just nu har jag pyttelite hopp om att bara vara äl+9 och det är för tidigt men har haft lätta spottings idag med och jag är så varm!

• Sanlin90
    Lina98 skrev 2023-07-13 18:52:47 följande:
    Skickar lite styrkekramar och håller tummarna för er!❤️
    Tack så mycket! Hjärta
Svar på tråden BIM Juli 2023