• Sanlin90

BIM Juli 2023

Ser svagt på test idag men får se om det ökar imorgon, syns säkert inte här!
  • Sanlin90

Ja jag tänker nog oxå att det är äl+10 för jag tror inte jag har någon 15-16 dagars lutealfas iaf! 

ja jag har haft så många spökstreck på babyplan med så litar inte alls på dom!

såhär ser det ut om det är äl+10

• Sanlin90

Syskonförsök jag har bestämt mig för stt det är starkare imorgon och plus på digitalt i övermorgon nu, jag försöker manifestera Tungan ute jag har liiite molvärk nu så kan va mens på g med isf har jag längre lutealfas än jag trott!

• Sanlin90

Grattis till pluset mojsan!!

här gick tempen upp lite till idag men testet hade bara ett lite starkare spökstreck idag :(

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-07-15 09:18:20 följande:

Jag har nog aldrig fått spök två dagar i rad, säker att de inte är något nu då?🥰 håller tummarna de är starkare imorgon 

Jag fick ett spök igår em med, kanske att det kan va något, tyckte mig se på dom vanliga babyplan med men det va så man bara anade något. 
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-15 09:22:23 följande:
    Har du nån bild?
    ja men det syns inte mycket på dom tyvärr, har sjukt dålig belysning i badrummet
  • Sanlin90
    Jag har molvärk igen vet inte om jag har spottings eller mens men det kom lite ljusrosa blod förut
Svar på tråden BIM Juli 2023