BIM Juli 2023
Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐
Känner mig negativ idag, känns inte som om det lyckats den här gången heller. När jag jämför mina symptom från förra månaden så är det samma symptom på samma cykeldag som nu, känns inte alls hoppfullt😐
Håller tummarna för er Sanlin90.
Jag fick en känsla idag av att jag nog är gravid. Samma känsla som jag hade när jag var gravid med sonen. Vågar dock inte lita på den för å andra sidan känns det som det inte gick denna gången. Äl+10 imorgon och hoppas verkligen jag kan hålla fingrarna i styr och inte testa.
Någon mer än jag som ska testa imorgon? 🙂
Blir bim+1 eller 2, beroende på hur många cykeldagar jag borde haft denna gång.
Omg jag är gravid hörrni 🥹????🏻
Jahs, idag sjönk tempen så nu är det bara att invänta mens. Bim imorgon. 😔 känner mig så sjukt besviken
Tog också dagens temp 2h tidigare än jag brukar. När jag sedan tog det samma tid efter att ha somnat om så var tempen hög igen, men det går väl ej att lita på?
Ja vet inte vad jag vill med detta inlägg, kanske bara lätta på mina tankar 😩 lägger in min graf om någon har något input
Tror de var cd13.
tempen ska vara samma tid. Gick du inte upp ur sängen utan bara somnade om skulle jag reggat om till den andra temperaturen. Om du gick upp ur sängen så skulle jag räknat om temperaturen, det kan du nog googla dig till en omvandlare, det finns sådana. :)
Prova den här och se vad som händer
https://whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Idag gick tempen upp något igen! Men ja, det kan ju vända fort och mensen kan komma imorgon ändå då jag brukar ha en dip samma dag så tar inte ut något i förskott än. Skulle haft BIM idag dock enligt både FF och NC.
Har lite molande/stickande värk i livmodern. Igår kväll trodde jag att jag fick mens, då det blev helt blött i trosan men när jag kontrollerade så var det bara en vattnig, lite mjölkig flytning. Absolut mer än jag brukar ha innan mens.
Dyker inte mensen upp imorgon så tar jag ett test.
Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu
Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus!