BIM Juli 2023
Mensen kom som ett brev på posten idag. Så hoppar med här. BIM ca 20/7, andra barnet, andra försöket 🥲
Mensen kom som ett brev på posten idag. Så hoppar med här. BIM ca 20/7, andra barnet, andra försöket 🥲
Är på cd 9 och har beräknad äl på cd 15, mensen tog slut för 2 dagar sedan. Men mått så konstigt senaste dagarna och idag fick jag sjukt vattniga flytningar, alltså såpass att jag började undra om jag inte kan hålla tätt 🙄. mitt temp beter sig märkligt också men vet ej om det går att lita på då jag vaknar många gånger per natt.
Är det möjligt att jag kan ha äl redan? Är det värt att slösa ett äl-test tro?
Så typiskt!
Fick positivt på ägglossningstest idag och MANNEN ÄR BORTA TILLS IMORGONKVÄLL!!
Vi hann ha sex igår innan han åkte, så jag hoppas att det kanske kanske hjälpte, vet att det kan vara så.
Men känns ändå surt att missa på samma dag som man får positivt på ägglossningstestet 😔
Idag (cd12) fick jag en (för mig) rejäl tempökning. Äl-testen fock fortf negativa dock nu vid 14 starkare. Ska testa igen ikväll. Känns tidigt för mig för äl redan nu då jag har en cykel på 26-28 dgr och lutealfas på ca 12 dagar. Jag hatar denna väntan på äl precis lika mycket som väntan på bim🙄