• Anonym (L)

Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?

Hur de ser ut och så.

Tittar de på det eller bryr de sig inte? 

Hur ska fötter se ut tycker männen?

• Svar på tråden Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?
  • Anonym (L)
    Anonym (40ish) skrev 2023-05-30 15:57:44 följande:

Min fru har de skabbigaste fötterna. Stl 42, valkiga, kantiga och ständigt smutsiga.. Stora problem med liktornar har hon också och är på behandling för fötterna en gång i månaden. För liktornarnas skull har hon alltid skor inomhus - som hon klampar runt med då hon helt saknar smidighet och går som en elefant.

Själv har jag nätta små mansfötter mellan 40 och 41, alltid silkeslena, fräscha och väldoftande (nåja). Smyger fram som en katt dessutom alltid obemärkt går oftast barfota på sommaren.

Jag har verkligen ingen fotfetish och klampande har jag stört mig på (men stått ut med) i 25 år. Men det hade väl varit kul med en tjej som inte har fötter man behöver skämmas över..

Tror dock att det är ganska få män som bryr sig och förutom att hon ibland inte kan röra sig på grund av liktornarna verkar inte hon heller ha problem med sina fötter.

Du skäms inför andra, men vad tycker du själv? Alltså på ett heterosexuellt perspektiv 
  • Anonym (L)
    Wattie skrev 2023-05-30 11:21:35 följande:

För mig är fötter inte en turn-on men kan vara en riktig turn-off.

Stora fötter
    Långa tår
    Dåligt skötta
    Plattfot

Var går gränsen för stora fötter enligt dig?

Plattfot fattar jag inte, ser ingen skillnad? Hur vet jag om jag har plattfot?
  • Wattie

Du har inget fotvalv = plattfot

Beror på individens övriga storlek

• Anonym (?)

Totalt ointressant med fötter. 

• Roadking1963

Fötter är underbart, att slicka och stt duga på tårna.

• Anonym (L)
    Roadking1963 skrev 2023-05-30 22:08:30 följande:

Fötter är underbart, att slicka och stt duga på tårna.

Fötter allmänt spelar ingen roll hur de ser ut?
  • PunkPyret

Väldigt blandade svar, det var också väntat. Har varit med killar som varit nästan fixerade vid att det ska vara bara fötter med röda naglar i öppna hööögklackade... och andra killar har aldrig ens tittat på fötterna. 

• Tukt
    PunkPyret skrev 2023-05-30 22:39:49 följande:

Väldigt blandade svar, det var också väntat. Har varit med killar som varit nästan fixerade vid att det ska vara bara fötter med röda naglar i öppna hööögklackade... och andra killar har aldrig ens tittat på fötterna. 

Men det finns väl ett mellanting också? Å ena sidan kan man ha en fetisch, å andra sidan sakna den.
    Men om ens partner njuter av massage och beröring, så borde väl det i sig bli något man bryr sig om. Annars är det ju bara en sexuell grej som handlar om en själv, inte ens partner eller lekkamrat.
  • PunkPyret
    Tukt skrev 2023-05-30 22:44:24 följande:
    Men det finns väl ett mellanting också? Å ena sidan kan man ha en fetisch, å andra sidan sakna den.
    Men om ens partner njuter av massage och beröring, så borde väl det i sig bli något man bryr sig om. Annars är det ju bara en sexuell grej som handlar om en själv, inte ens partner eller lekkamrat.
    Jo visst finns det mellanting. Jag ville bara belysa att jag upplevt att båda ytterligheterna förekommer och är kanske lika vanliga.
    Ett helt ovetenskapligt antagande som mycket väl kan bli attackerat här på FL.....
  • Lenin1958

Mjuka välvårdade fötter är sexigt Tår med nagellack ska det vara

Svar på tråden Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?