Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?
Hur de ser ut och så.
Tittar de på det eller bryr de sig inte?
Hur ska fötter se ut tycker männen?
Hur de ser ut och så.
Tittar de på det eller bryr de sig inte?
Hur ska fötter se ut tycker männen?
De flesta av oss bryr sig inte. Det finns mycket intressantare saker på en kvinna...
Jag skyller på att en kvinna en gång masturberade mig med sina fötter. Innan det hade jag inget intresse av kvinnors fötter.
Det är lite anmärkningsvärt om de män här som bryr sig om fötter vill de ska vara fräscha välvårdade? På FL alltså. För längesedan tror det var bodycontact fick jag önskemål att de skulle vara otvättade sen en vecka? Och en annan ville träffas efter att man gått en dag i affärer typ? Och fått lite svettiga fötter?
Min fru har de skabbigaste fötterna. Stl 42, valkiga, kantiga och ständigt smutsiga.. Stora problem med liktornar har hon också och är på behandling för fötterna en gång i månaden. För liktornarnas skull har hon alltid skor inomhus - som hon klampar runt med då hon helt saknar smidighet och går som en elefant.
Själv har jag nätta små mansfötter mellan 40 och 41, alltid silkeslena, fräscha och väldoftande (nåja). Smyger fram som en katt dessutom alltid obemärkt går oftast barfota på sommaren.
Jag har verkligen ingen fotfetish och klampande har jag stört mig på (men stått ut med) i 25 år. Men det hade väl varit kul med en tjej som inte har fötter man behöver skämmas över..
Tror dock att det är ganska få män som bryr sig och förutom att hon ibland inte kan röra sig på grund av liktornarna verkar inte hon heller ha problem med sina fötter.
För mig är fötter inte en turn-on men kan vara en riktig turn-off.
Stora fötter
Långa tår
Dåligt skötta
Plattfot
Fötter är underbart, att slicka och stt duga på tårna.
Mjuka välvårdade fötter är sexigt Tår med nagellack ska det vara
Har aldrig förstått grejen med fot-fetisch. Det är klart, om man älskar någon så älskar man ju alla delar av kroppen. Men just den här fixeringen vid fötter har jag svårt att förstå.
Röd nagellack gillar jag