• PunkPyret

Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?

Väldigt blandade svar, det var också väntat. Har varit med killar som varit nästan fixerade vid att det ska vara bara fötter med röda naglar i öppna hööögklackade... och andra killar har aldrig ens tittat på fötterna. 

• PunkPyret
    Tukt skrev 2023-05-30 22:44:24 följande:
    Men det finns väl ett mellanting också? Å ena sidan kan man ha en fetisch, å andra sidan sakna den.
    Men om ens partner njuter av massage och beröring, så borde väl det i sig bli något man bryr sig om. Annars är det ju bara en sexuell grej som handlar om en själv, inte ens partner eller lekkamrat.
    Jo visst finns det mellanting. Jag ville bara belysa att jag upplevt att båda ytterligheterna förekommer och är kanske lika vanliga.
    Ett helt ovetenskapligt antagande som mycket väl kan bli attackerat här på FL.....
  • PunkPyret
    Tukt skrev 2023-05-31 07:07:14 följande:
    Men mellantinget är inget du upplevt? Är bara lite nyfiken på det, lite med tanke på hur det pratats i tråden i övrigt.
    Jodå visst har jag det. Jag ville bara belysa att jag upplevt att båda ytterligheterna förekommer och är kanske lika vanliga.
Svar på tråden Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?