• Anonym (L)

Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?

Hur de ser ut och så.

Tittar de på det eller bryr de sig inte? 

Hur ska fötter se ut tycker männen?

• Svar på tråden Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?
  • Tukt
    PunkPyret skrev 2023-05-30 23:03:20 följande:
    Jo visst finns det mellanting. Jag ville bara belysa att jag upplevt att båda ytterligheterna förekommer och är kanske lika vanliga.
    Ett helt ovetenskapligt antagande som mycket väl kan bli attackerat här på FL.....
    Men mellantinget är inget du upplevt? Är bara lite nyfiken på det, lite med tanke på hur det pratats i tråden i övrigt.
  • Carolatom07

Har aldrig förstått grejen med fot-fetisch. Det är klart, om man älskar någon så älskar man ju alla delar av kroppen. Men just den här fixeringen vid fötter har jag svårt att förstå.

• Anonym (L)
    Lenin1958 skrev 2023-05-31 05:52:08 följande:

Mjuka välvårdade fötter är sexigt Tår med nagellack ska det vara

Vilken färg??
  • Anonym (L)
    Carolatom07 skrev 2023-05-31 13:37:09 följande:

Har aldrig förstått grejen med fot-fetisch. Det är klart, om man älskar någon så älskar man ju alla delar av kroppen. Men just den här fixeringen vid fötter har jag svårt att förstå.

Ni som känner såhär och är ointresserade, bryr ni er inte ens på ett inte-sexuellt sätt?

Jag tycker om ifall mannen uppskattar hela mig liksom och gärna fötterna. Det behöver inte vara sexuellt. Men typ vilja hålla i dem i soffan och så. Kanske massera ibland. Det betyder mycket för mig. Det är nästan så att det är en deal-breaker
  • Anonym (Micke kvackelikvack)

De får gärna vara breda, platta och peka utåt så som mina fötter gör. Då kan vi vagga fram i matchande takt tillsammans. Hon får gärna ha en ordentlig anknäbb också och stora faketuttar. Det är fint.

• Lenin1958

Röd nagellack gillar jag

• Anonym (L)
    Lenin1958 skrev 2023-05-31 15:44:23 följande:

Röd nagellack gillar jag

Är lite mer mörkröd OK eller ska det vara klarröd? Eller vilket som?
  • Lenin1958
    Anonym (L) skrev 2023-05-31 15:50:09 följande:
    Är lite mer mörkröd OK eller ska det vara klarröd? Eller vilket som?
    Bara det är rött så är det sexigt
  • KimLinnefeldt

Brukar massera hennes fötter framför teven, hon gillar det. Skönast om de är nybadade, men hon luktar aldrig illa där. Skönt för mig att ha hennes fot i mitt skrev.

Utseendet på fötter? Tja... fötter är väl generellt inte den vackraste kroppsdelen, knotiga och kantiga. Men sköna att massera under fotsulorna och hälen.

• PunkPyret
    Tukt skrev 2023-05-31 07:07:14 följande:
    Men mellantinget är inget du upplevt? Är bara lite nyfiken på det, lite med tanke på hur det pratats i tråden i övrigt.
    Jodå visst har jag det. Jag ville bara belysa att jag upplevt att båda ytterligheterna förekommer och är kanske lika vanliga.
  • Anonym (Pitt)

Jag älskar kvinnliga fötter. Det säger oerhört mycket om hur kvinnan tar hand om sig själv. Fötterna ska var små, utan förhårdnader, mycket rena och fräscha, ska lukta gott och klarröd nagellack. Jag tycker att det är så sexigt att se sådana vackra fötter. Nästan lika sexigt som rumpan.

Svar på tråden Heterokillar och heteromän bryr de sig om fötterna på en kvinna?