• Anonym (Påhittad TS)

Påhittade TS

Det dyker upp väldigt många påhittade trådar nu, av särskilt "tjejer". Hur kommer det sig att folk svarar på dessa? Ni förstår väl att dessa "tjejer" är män?

Tror ni på riktigt att en ung tjej vill gå ut med sin chef, att en tjej fått se vad dens kille köpt för smycke till en tjejkompis, att en tjej rent allmänt undrar om banala saker och val deras dumma pojkvän gjort eller vad andra tjejer tycker om sexuella saker? 

• Svar på tråden Påhittade TS
  • Anonym (Fejkar ts)

Jag kan hitta på TS, fast om allvarliga ämnen. Dels är det kul att se hur folk tänker, men även att få sina forum-fördomar bekräftade; Oavsett vad som skrivs så vill majoriteten ha det till att TS är dum i huvudet!
    Låt mig ge två exempel:
    En kvinna stör sig enormt på sin svärmor och rabblar exempel hur haggan beter sig. Men oavsett vad det är så är det HON som är elak mot sin svärmor! Man ska förstå sin svärmor, hon menar bara väl etc etc.
    Så kommer nästa tråd om en kvinna som fullkomligt älskar sin svärmor! Avgudar denna kvinna för vem hon är, ställer alltid upp, är den mor hon själv alltid saknat!
    Näe, då är inte det bra heller! En sån relation är inte hälsosam, man måste ha ett eget liv, stackars din sambo när du alltid drar din hans morsa i allt osv.

• Anonym (Claes)
    Anonym (Fejkar ts) skrev 2023-04-08 20:36:57 följande:

Jag kan hitta på TS, fast om allvarliga ämnen. Dels är det kul att se hur folk tänker, men även att få sina forum-fördomar bekräftade; Oavsett vad som skrivs så vill majoriteten ha det till att TS är dum i huvudet!
    Låt mig ge två exempel:
    En kvinna stör sig enormt på sin svärmor och rabblar exempel hur haggan beter sig. Men oavsett vad det är så är det HON som är elak mot sin svärmor! Man ska förstå sin svärmor, hon menar bara väl etc etc.
    Så kommer nästa tråd om en kvinna som fullkomligt älskar sin svärmor! Avgudar denna kvinna för vem hon är, ställer alltid upp, är den mor hon själv alltid saknat!
    Näe, då är inte det bra heller! En sån relation är inte hälsosam, man måste ha ett eget liv, stackars din sambo när du alltid drar din hans morsa i allt osv.

JAG är ett påhitt!

100 % 

Har alltid varit - kommer alltid att vara

Någon som vill hänga med ett påhitt?
  • Anonym (Fejkar ts)
    Anonym (Claes) skrev 2023-04-08 22:24:19 följande:
    JAG är ett påhitt!

100 % 

Har alltid varit - kommer alltid att vara

Någon som vill hänga med ett påhitt?
    En Illusion va..... 
  • Carolatom07

Antagligen folk som har för lite att göra om dagarna, då kan det vara kul att "leka".

• Freddie K
    Carolatom07 skrev 2023-04-09 07:11:13 följande:

Antagligen folk som har för lite att göra om dagarna, då kan det vara kul att "leka".

Mjo, det har du nog rätt i, men många gånger gör det ju mer skada än nytta.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Troll-Ye)
    Anonym (Fejkar ts) skrev 2023-04-08 20:36:57 följande:

Låt mig ge två exempel:

... 
  • Carolatom07
    Freddie K skrev 2023-04-09 07:14:12 följande:
    Mjo, det har du nog rätt i, men många gånger gör det ju mer skada än nytta.
    Ja, trollande skadar alltid ett diskussionsforum. Särskilt om trollandet syftar till att röra upp negativa känslor.

• Freddie K
    Carolatom07 skrev 2023-04-09 09:21:44 följande:
    Ja, trollande skadar alltid ett diskussionsforum. Särskilt om trollandet syftar till att röra upp negativa känslor.
    Jo, så är det ju. Synd att det ska förekomma bara. Är inte människor mognare än så?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Dasha

Det livar väl upp

De genererar många svar endast om det är en situation där man känner igen sig/bekanta. 

• Anonym (Troll-Ye)
    Freddie K skrev 2023-04-09 09:25:46 följande:
    Jo, så är det ju. Synd att det ska förekomma bara. Är inte människor mognare än så?
    Jag har blivit upprörd när trollandet sker i syfte att svartmåla. Då har jag reagerat med att försöka visa att den som startat trolltråden saknar all kunskap i ämnet. Sedan har jag övergått till att svara vänligt. Då dör trolltråden snabbare eftersom trollet inte tycker att det är roligt. Trollet skriver ofta medvetet provokativt för att få igång folk. 
Svar på tråden Påhittade TS