• Anonym (Påhittad TS)

Påhittade TS

Det dyker upp väldigt många påhittade trådar nu, av särskilt "tjejer". Hur kommer det sig att folk svarar på dessa? Ni förstår väl att dessa "tjejer" är män?

Tror ni på riktigt att en ung tjej vill gå ut med sin chef, att en tjej fått se vad dens kille köpt för smycke till en tjejkompis, att en tjej rent allmänt undrar om banala saker och val deras dumma pojkvän gjort eller vad andra tjejer tycker om sexuella saker? 

• Svar på tråden Påhittade TS
  • Freddie K
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 11:30:55 följande:
    Det lär det såklart inte vara, men många.
    Jo, men jag vill gärna inte tro att jag är en reject bara för att jag sitter här, men det är klart, hade jag haft något bättre för mig så hade jag ju inte behövt sitta här.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Snurrigt)
    Anonym (A) skrev 2023-04-08 09:23:04 följande:
    Fattar du inte att jag bara driver med dig, du går ju i fällan direkt. Skönt att få ut sig lite kvinnohat så här på morgonen? 
    Du verkar ju antingen förvirrad eller bara ute för att trycka ner andra och när du blir ifrågasatt så bräker du högt om kvinnohat och att du bara driver med folk? Hur mår du egentligen?
  • Anonym (Love)
    Freddie K skrev 2023-04-08 11:32:31 följande:
    Jo, men jag vill gärna inte tro att jag är en reject bara för att jag sitter här, men det är klart, hade jag haft något bättre för mig så hade jag ju inte behövt sitta här.
    Sen är ju inte världen svartvit.. för mig delas inte världen in i vinnare och förlorare. Dom flesta är någonstans där emellan. Dessutom är det inte statiskt om man nu sätter den etiketten på sig. Man kan utvecklas och man kan även förlora allt om man är på toppen.

Sånt är livet.
  • Freddie K
    Anonym (Love) skrev 2023-04-08 11:36:58 följande:
    Sen är ju inte världen svartvit.. för mig delas inte världen in i vinnare och förlorare. Dom flesta är någonstans där emellan. Dessutom är det inte statiskt om man nu sätter den etiketten på sig. Man kan utvecklas och man kan även förlora allt om man är på toppen.

Sånt är livet.
    Jo, så är det ju och man kan vara en loser i vissas ögon och en vinnare i andras ögon, beroende lite på hur man själv ser på sig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Troll-Ye) skrev 2023-04-08 10:43:57 följande:

Det är främst ett forum för de som blivit över. I olika bemärkelser. Jag tror säkert att  trollkvinnorna såväl som trollkarlar känner sig helt finurliga när de konstruerar trådar med den illa utvecklade känsla för andra som gjort att de blivit över gång på gång. Lyckligtvis finns undantagen som bekräftar regeln också här, då och då. 

Inkluderar det dig också då? :)
  • Anonym (Claes)

Vad är en 'påhittad tråd' ?

• Anonym (Troll-Ye)
    Anonym (Hmm) skrev 2023-04-08 11:49:13 följande:
    Inkluderar det dig också då? :)
    Jag skulle aldrig ha engagerat mig i detta om jag hade bättre saker för mig. Det är 75 procent destruktivt. Några saker har jag lärt mig som jag kommer att ha användning för. Men forumet har fördubblat min misstänksamhet mot andra. Jag försöker tänka att de som är här till stor del är det för att de mår illa på olika sätt och att det inte är representativt för hur friska och normalfungerande människor agerar. Jag har inte startat en enda trolltråd. Däremot har jag trollat i otaliga trolltrådar, vilket också är dumt och självdestruktivt. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Troll-Ye) skrev 2023-04-08 13:57:11 följande:
    Jag skulle aldrig ha engagerat mig i detta om jag hade bättre saker för mig. Det är 75 procent destruktivt. Några saker har jag lärt mig som jag kommer att ha användning för. Men forumet har fördubblat min misstänksamhet mot andra. Jag försöker tänka att de som är här till stor del är det för att de mår illa på olika sätt och att det inte är representativt för hur friska och normalfungerande människor agerar. Jag har inte startat en enda trolltråd. Däremot har jag trollat i otaliga trolltrådar, vilket också är dumt och självdestruktivt. 
    Ja nog blir man lätt desillusionerad kring mänskligheten när man surfar runt på FL..... Hoppas du slutar trolla iaf! Man kan åtminstone bidra till att inte göra saken sämre.
  • Anonym (Troll-Ye)
    Freddie K skrev 2023-04-08 11:20:17 följande:
    Så du menar att det bara är rejects som sitter här?
    I någon mening. Jag menar inte dig alls, det du gör här är bra, men om man bygger sitt liv kring att få andra att skratta åt ens sinnrikt konstruerade trollinlägg så har man självklart en eller annan brist i livet. 
  • Freddie K
    Anonym (Troll-Ye) skrev 2023-04-08 14:33:46 följande:
    I någon mening. Jag menar inte dig alls, det du gör här är bra, men om man bygger sitt liv kring att få andra att skratta åt ens sinnrikt konstruerade trollinlägg så har man självklart en eller annan brist i livet. 
    Jo, det håller jag med om. Jag funderar ibland på att om man är skadad när man sätter sig framför FL, eller om man blir det efter ett tag? Lite OT, nu, men jag satt just och tänkte på det.
Svar på tråden Påhittade TS