Lilithsnyatjej skrev 2023-03-20 10:32:16 följande:
Vad ger männen för förklaring till dig när de inte vill träffa dig mer?
Hmm... Många män har klagat på att jag har för små bröst för deras smak. En av dessa anmärkte på det ofta och gjorde mig irriterad, och tyckte synd om mig att kvinnliga blusar inte satt som de skulle på mig o.s.v., vi blev ofta osams om det här. En annan sa att "om vi blir sambos så behöver jag nog köpa silikonbröst åt dig" (vi blev aldrig sambos), och en tredje har sagt att jag borde stanna med honom, för att jag har långt ifrån såna kvinnliga bröst som andra har på dejtingsidorna. Det är vad jag kommer på just nu
Ingen av dessa män ville dumpa mig trots att jag har en smått pojkaktig kropp. Det är coolt på ett särskilt sätt, och förstärker min världsbild att män och kvinnor är lika, och enda skillnaden finns... (ni vet var).
Jag vet nu i efterhand att de gubbarna i fråga var inte mycket att ha i vilket fall som helst, så ingen förlust där (trots att omogna jag led ändå förut för länge sen). Jag fick känna på sann attraktion på försök nr. 10 (man nr. 10), de 9 innan honom gav ett torrt och känslolöst s*x. Det var meningslöst! Kvinnor har det jättejobbigt på det sättet, och ett värre öde än att vara själv är att hamna i ett förhållande där mannen känner s*xlust men inte kvinnan själv. Jag rekommenderar av hela mitt hjärta att inte ge olika män chansen, låt dig inte fångas av någon medelmåtta, utan man vill bara ha det Bästa, för att man är kvinna och en stolt gensållare, och inte en genspridare. Även om det aldrig skulle bli av. Bättre att leva själv om den bästa inte ville ha dig. Kvinnan får inte ut något av sant värde från mannen om inte han är den smartaste, snyggaste, mest empatiska, med tjockt hår, manligt ansikte, m.m.
Jag har för övrigt blivit dumpad av vissa andra p.g.a. för dålig ekonomi, för att jag blivit långvarigt sjuk, och en annan gång för att de inte var attraherade av personligheten.