Jag är de andra kvinnan
Men det känns det ändå positivt, som om jag blivit lättare på något vis. Imorron ska jag kolla hur det ser ut på jobbmarknaden.
Hur mår du själv?
TS, du verkar har problem med ankytning. Troligtvis valde du den mannen eftersom det inte fanns risk att du kommer behöva vara i ett normalt förhållande. Det är bra att du lämnar det, det är kanske dags att ta kontakt med sig själv och klura ut vad du egentligen vill ha i livet.
Till er som tycker det är ok att hoppa på oss som tyvärr träffar en upptagen man tagga ner! Det är inte så att man letar upp just en upptagen och inleder för att den just är upptagen. Kemi, känsla och ja känslor spelar stor roll. Av olika anledningar kanske man inte kan vara ett par på riktigt. Sluta dömma. En vacker dag kanske ni hamnar där själva!
Till er som tycker det är ok att hoppa på oss som tyvärr träffar en upptagen man tagga ner! Det är inte så att man letar upp just en upptagen och inleder för att den just är upptagen. Kemi, känsla och ja känslor spelar stor roll. Av olika anledningar kanske man inte kan vara ett par på riktigt. Sluta dömma. En vacker dag kanske ni hamnar där själva!
Vi har inte rett ut saker så jag går med en klump i magen. jag skulle behöva få ur mig saker.
Skönt att du känner dig lättare :) .