Jag är de andra kvinnan
Ska berätta hur jag haft det.
Fick kontakt med en kille genom en utbildning och vi andades varandra på Instagram och började skriva allmänt.
Sen började det gå lite överstyr och vi började prata mer utmanande med varandra och vet inte men nåt lockade med honom och han såg nog bara nåt mer sexuellt med mig.
vi blev nyfikna på varandra och det slutade med en oskyldig kram på jobbet.
Hur dom helst spårade det här ur tills det kröp fram att han träffat en tjej. Jag har själv levt i ett förhållande som varit på upphällningen. Han bad om ursäkt och var tydlig med att vi inte skulle träffas på det viset mer och jag höll med och sa att vi kan fortsätta som vänner.
En vecka senare började han messa igen och det gick fan inte att låta bli att svara och återigen trillade vi dit.
Det har aldrig gått till sexuellt utan bara att vi har träffats och kysst varandra men i min värld är det lika mycket otrohet.
sen har vi hållit på så här..
Hans tjej är yngre och av att döma hennes sociala medier så framstår han som världens bästa som ser henne och hon är verkligen djupt förälskad i honom, och det gnager i min hjärna över det vi gör.
Han och jag konstaterade att det går inte att låta bli och vi klarar inte av att bryta..
samtidigt vette fan om han inte är en fuling annars. Han taggar aldrig sin tjej i inläggen och hon taggar honom i inlägg som aldrig visas på hans sidor..
ska jag bara bryta och bli tyst, eller vad gör man..
I mitt fall var det många enskilda orsaker till att vi gjorde som vi gjorde, Han har ett bra jobb i sin fru´s pappas företag. mm
Du ska absolut inte ta kontakt med hans flickvän