Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Så du är anmäld igen. Ja, jag är INTE förvånad.
Ts: Du vet att posten hos dig av och till kommer fel. Och ändå så ber Du inte soc om att skicka med rek?
Men andra ord, du bryr dig egentligen inte.
Kom inte dragandes med att du inte ska behöver lära dem följa regler och lagar. De följer redan det och enligt socialtjänstenelagen så är det ok att skicka med vanlig post.
Hade jag haft en postgång hos mig som strular med att brev aldrig kommer fram, brev kommer bort eller läggs fel så hade jag personligen bett soc om att skicka rek om jag var i din sits ts.
Ts: Så ta det upp med socisltkönsten så kanske du får till en endring.
Sök på wikipedia på begreppet kverulansparanoia, rätt bra beskrivning av TS beteende: sv.wikipedia.org/wiki/Kverulansparanoia
För att återgå till trådstarten så ÄR det stalking att ta reda på handläggarnas fullständiga personnummer, de finns inte att tillgå "enkelt" på nätet. Du måste betala någon betaltjänst för att få tillgång till detta.
Sen att du tycker att det är fel att de skickar era sekretessbelagda handlingar på posten, det får du ju ta med berörd myndighet. andra skiter uppenbarligen i att våra eventuella utredning
ar skickas på lagliVigt sätt via posten. ELLER om vi inte tycker att det är ok så vänder vi oss till, i det här fallet, socialtjänsten, och ber dem skicka rekommenderat pga att man bor i ett område där posten ofta hamnar fel, alt att man är rädd att posten hamnar i grannens låda.