Anonym (tur) skrev 2023-03-28 18:09:15 följande:
Vilken diskussion? Du ser konspirationer överallt och sprutar ur dig en massa personangrepp till alla som inte håller med dig och anklagelser om att samma svar från flera olika personer är från samma person.
Du har uppmanats att ta upp din kritik hos rätt instans. Det vore konstruktivt, men istället fortsätter du att nära hämndtankar mot dina handläggare.
Diskussionen om att använda personnummer i kommunikation, samt att sända sekretessklassade handlingar med vanlig post, att det löper risk att hamna i obehöriga personers händer. Det är vad tråden handlar om.
Jag misstänker kraftigt att du skriver under ett annat nick i denna tråd, eftersom "ni" använder er av samma ord, delvis samma märkliga meningsbyggnad och gör samma stavfel. Kan visserligen vara en slump, men jag tror inte det.
Detta är ett forum där det är tillåtet att prata om myndighetskontakt och myndighetsutövning. Du får givetvis uppmana till vad du vill, men om någon hörsammar dina uppmaningar är något helt annat. Jag gör det inte.