Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Bara för att det kunde ha hänt att brevbäraren lade brevet i fel låda och en av dina grannar plockade upp det, olagligen öppnade det och på något sätt försökte begå ett bedrägeri med era personnummer eller kopierade utredningen och satte upp i er tvättstuga för alla att se, så är det ju inget som har hänt!
Är det inte dags att lägga ned?
Vad kommer du att starta för tråd nästa vecka?
"Polisen stoppade mig för nykterhetskontroll precis utanför mina barns skola?! Tänk om jag nu hade kört onykter, tänk också OM några skolkamrater till mina barn hade tittat ut genom fönstret och sett händelsen! Mina barn hade kunnat bli mobbade för att de har en kriminell morsa. Nu blev de varken mobbade eller såg något men är det inte helt förjävligt att polisen stoppar mammor i bil utanför skolor?!"
Och sen en ny 60-sidorstråd om det...
Att sända sekretessklassade handlingar med vanlig post är okej så länge Post Nord råkar lägga posten i rätt låda? Är det så man ska tolka ditt inlägg? Förstår jag dig rätt då?
Förstår inte varför du och andra finner sådant nöje med att tjafsa emot när ni så uppenbart har fel om det mesta och absolut noll insikt.