Inlägg från: Anonym (Ordentlig mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ordentlig mamma)

Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?

EpicF skrev 2023-03-10 22:27:15 följande:
    Vunnit? Du? Du förlorade redan när du starta tråden. 
    Du tycks helt sakna argument. 
    Anonym skrev 2023-03-11 01:20:11 följande:
    JAjjamen! Du vann! Det var det som hela min argumentatioin gick ut på.
    Du vann över inlägget"
    Är du allvarlig?
    Inser du att du är på sidan 42 och fortfarande har samma, banala, barnsliga "det-var-du-som-började"-frågeställning som i utgångsläget, medan alla andra säger att du har fel på 42 sidor?
    Förstår du inte vad det tyder på?
    Så som jag nånsin ser dig jag jag altså inte döda dig och kissa på dig, menar du?
    Good to know.
    Vann över inlägget? Vad menar du?  "Jag alltså inte döda dig?" Nej, det får vi väl verkligen hoppas. Du verkar vara lite instabil faktiskt. 
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-11 07:40:23 följande:
    Är du sur på soc eller? 
    Ja, jag tycker inte att det känns proffsigt. Deras arbetsmetoder är högst diskutabla. 
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-11 07:41:22 följande:
    Det är inte alls olämpligt. 
    Varför upplever du att det inte är olämpligt? Ska sådana här utredningar vara offentliga? Nej, enligt lagstiftningen. Genom deras agerande blir de det. 
    EpicF skrev 2023-03-11 10:30:30 följande:
    Känns inte dom någon idé att komma med argument till någon som totlat saknar både självinsikt, förnuft och kunskap. 
    Du kan ju försöka i vart fall. Alla tolkar bara ditt inlägg som att du inte kan. 
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-11 09:31:47 följande:
    Varför gör dom en utredning ens? 
    Då de får en anmälan måste de utreda enligt dem. Men då anmälan saknar grund blir den nedlagd. Det är så de jobbar. 
    Anonym (M) skrev 2023-03-11 12:16:10 följande:

Men TS, nu är det ju ett tag sedan du startade tråden och först ställde frågan, har du inte fått iväg din skriftliga kommunikation med deras personnummer i än?

Jodå, blev inga större frågetecken där inte. Utredningen är nedlagd utan åtgärd. 
    Synd bara att det ska riva upp så mycket damm på vägen, men det är ju så de jobbar. 
    Anonym (M) skrev 2023-03-11 16:49:10 följande:
    Och ingen polisanmälan om olaga hot? Hur länge sen fick de din skriftliga kommunikation med deras personnummer, tror du?
    Nej, ingenting. Var nog cirka 2 veckor sen. 
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-11 17:38:52 följande:
    Det är bra att soc finns ibland. De hjälper folk som behöver det. 
    Gör de? Tycker mest man hör dåliga saker. 
    Anonym (Nfnf) skrev 2023-03-11 18:20:49 följande:
    Tycker det är skumt när man inte kan berätta varför för då känns det som det kan vara något man inte vill säga/skäms för.
    Det är helt enkelt inte relevant för frågeställningarna i denna tråd. Det spelar ingen roll. 
Svar på tråden Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?