Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Gör ni aldrig några kulturella saker tillsammans?
Röker du också? Röker männen du är tillsammans med? Vet du ens vem av dem som är pappa till vilket barn? Jag tycker onekligen att det låter som att socialen borde studera eran "familj" lite mer ingående. Du som känner sådan tilltro kommer säkert att få en fantastisk hjälp. Du kommer få ett underbart stöd.
Jodå, ibland går vi museeum eller besöker lekland. Händer dock inte så väldigt ofta då vi trivs bäst ute i naturen.
Nope, röker. Och nej, min sambo röker inte heller. Hans ex och mitt röker inte de heller.
Ja, jag vet som är pappor till mina barn. Min äldsta sons pappa har alltid haft gemensam vårdad för och har en bra relation.
Min sambo är pappa till de två yngsta.
Och ja, vi gjorde dna-test och faderskapsutredning på äldsta. På de yngsta var det ingen grund till det då vi är i en relation och var det långt innan jag blev gravid.
Så ja, jag har full kontroll på vems som är fädrsr till mina barn.
Så tycker att en familj med bonusbarn och gemensamma barn ska studeras extra av socialen? Ok. Då har socialen i de olika kommunerna ett stort jobb att göra då det är vanligt att man har både bonusbarn och gemensamma barn i samma familj.
Pm jag hade behövt stöd så jag tagit emot det. Nu behöver jag inget stöd eftersom våran familj med alla våra barn (både de tre bonusbarn och de två gemensamma) har det utmärkt. Och har förövrigt bra samarbete med den andra pappan och den andra mamman. Vi ser oss som en stor familj och har genom åren haft åtskilliga stora familjeträffar som kommer att fortsätta med.