Syskonförsök: Tog ett vanligt test = blankt. Jag borde bara vänta tills måndag med test, eller bara invänta mensen..
Fina fina du, jag förstår verkligen känslan. ❤️❤️ Jag delar den med dig och är helt nere. Man vill ju bara lyckas, varför vill det sig inte?! 😔
Jag kommer inte heller försöka aktivt i mars, jag behöver ett brake från den hysterin jag känt dessa två månaderna. Mår inte bra av det då jag stressar och skrämmer upp mig själv att jag inte kan bli gravid. Så tacksam för min sambo som stöttar mig så och verkligen försöker printa in att inte stressa, utan bara slappna av med att det kommer när det kommer. Men jag kan liksom inte.
Mensen har inte kommit så helt kört är det ju inte, men hela jag har bara lagt av och hoppet har helt lämnat mig. Snart kommer väl mensen och ännu ett misslyckat försök trots att det kändes som att bättre än såhär kunde vi inte prickat in, så om det inte gick då kommer det aldrig gå.
Kände massa nyp och småhugg igår, inte sån där klassisk mensvärk. Brösten är så ömma! Vill bara att mensen ska komma nu så jag kan få lite sinnesro.. 😔