• Sannet

BIM februari 2023

Hoppar också in här då det inte gick vägen i januari. ❤️

Beräknad ÄL 19/1. 

1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket. 
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    ~ 8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    22/2 Florenza, 1:a barnet,11:e försöket

• Sannet

Tyckte också det var så kul att så många med första barnet. 😍

Jag blir 33 år i sommar. Har inte direkt varit så övertygad om att vilja ha barn förrän jag träffade min fästman. Så nu har vi sagt att när det blir så blir det, så vi myser inte på schema för att se till att det verkligen ska bli. Men visst har man ju lite koll på ÄL och sådär. 🥰
    Slutade med P-piller i oktober. Använder mig av appen Flo och ÄL-tester bara. ☺️

• Sannet

Tog nyss ÄL-test och jodå, så nu kör vi! 😮?💨😂 
    Hoppas hoppas det tar sig!! 🥰

• Sannet
    82lindis skrev 2023-01-19 08:25:57 följande:

Sannet-. Jag hade också fast glad gubbe igår! 😊 Från 3 dagar med ringar till direkt fast. Dock fattar jag inget för på vanlig älsticka var det bara ett svagt streck.  Men man får väl hoppas det tar dig ändå. 😊

Exakt så hade jag med, från tom ring till fast glad gubbe. 😳 Stickorna har visat svagt fram till igår, så jag antar att det ska stämma. 😅 Det är väl bara till att köra på och som du säger hoppas att det tar sig. 😀 Håller tummarna för oss båda ❤️

Däremot blir jag inte klok på sekretet. Hade den omtalade äggvitan i måndags, ingenting i tisdags och igår var det vitt. 😳

@Laura90, vad kul! 😍 Håller tummarna för dig!

• Sannet
    Nellygirl93 skrev 2023-01-20 09:06:36 följande:

Cykelhjul - Exakt, men jag har betalversionen 😂 körde test-versionen och råka missa avbryta och vipps så hade jag PRO versionen i ett år 😅 men kan rekommendera i dessa tider! Kul att följa och fördjupas inom allt! 

Jag har också betalversionen och tycker det finns massa intressant information där. Riktigt bra! ☺️
  • Sannet

Då var ÄL över för den här gången för min del. Nu återstår den fruktansvärda väntan om det tog sig eller inte.. 😪

• Sannet

Idag har jag börjat känna som små stickningar/ilningar där nere på båda sidorna. Det kommer och går. 9-10 dagar till BIM. Så nervös väntan.. 

Fick glad gubbe på CB ÄL-test 18/1. Prickade in sex 16, 18, 19, 20 och 22. Gick helt på lust framför måste så får vi se om det räckte till och det vill sig. ☺️

• Sannet
    studerade skrev 2023-01-23 19:52:25 följande:

Låter lovande med sexet ☺️ brukat du ha stickningar vanligtvis? 

du är lite före mig, hade nog äl 21-22 och vi fick till 20 och 21 innan han var tvungen att åka. Har beställt RFSU testa tidigt och har tänkt testa nästa tisdag eller onsdag 😍 och de bästa är att han kommer hit på tisdag eller onsdag..ska du testa tidigar?

Jag hoppas det iaf 😍
    Det är något helt nytt med stickningar och det. Hade det förra månaden och är lite misstänksam om jag faktiskt var gravid och fick tidigt missfall. Hade så extremt ont i nedre delen av magen och ländryggen så jag nästan låg i fosterställning och grät, sen forsade det ur mig. Så får se vart detta bär av. 🤗

Kul att du är hack i häl, då får vi reda på det nästan samtidigt 😍 Låter ju som att ni fick till det bra med! 😀

Jag önskar att jag hade självdisciplin till att vänt, men det har jag inte 😂 Men ska försöka vänta till typ söndag iaf tänker jag och då testa med CB ultra tidigt. 
  • Sannet

Jag är sååå förvirrad!! 

Har 5-6 dagar till BIM. Gjorde ett graviditetstest nu som väntar nog visade negativt. 

För skojs skull gjorde jag även ett ÄL-test som visade två skarpa streck?!? 

Hade ÄL 18-19/1 (positiva test på både CB och RFSU). Hur i hela friden tolkar jag detta?! 

Svar på tråden BIM februari 2023