• Sannet

BIM februari 2023

Syskonförsök: Ja Babyplan var väldigt tydligt irl, det syntes direkt. 😳
    Tog ett digitalt igår (vanligt CB som visar veckor), men där stod det så fint ?Inte gravid? 😣 

Det som stör mig är att det syntes något svagt på dagens CB. Lirkade lite med en bild, se nedan. 

• Sannet

Man kan ju ana ett streck! 😍 

Sanlin90 skrev 2023-02-21 09:43:18 följande:

Kan ju va allt från äl+8-15
    kunde inte hålla mig ju :/
  • Sannet

Dagens test, vet inte vad jag ska tro. Men ett ytterst svagt streck existerar. 
  • Sannet

Elisabeth83 & Syskonförsök: Vet inte vad man ska våga tro 🥺❤️ Vill ju hoppas, men vågar inte för jag är så rädd att bli besviken. BIM -4 eller 5 idag. 
    Känt mig lite lustig och annorlunda de senaste dagarna jämfört med andra cykler. Mått illa, yr, stickningar i livmodern. Idag som först lite vad man skulle kunna anta som mensvärk, men inte alls som de andra cyklerna. Ömma bröst. 

• Sannet

Så rätt som hopsamlande skriver ❤️

Syskonförsök: jag förstår din känsla fullt ut. Man går in med hela kroppen fullt med hopp om att denna månad ska det ske! När man sen tar de där testerna som tenderar att printa in misslyckande i hjärnan så tappar man liksom bara allt. 
    Ge inte upp än, ännu är det inte kört. Det intalar iaf jag mig ❤️

Jag har testat massa svaga plus, idag kunde jag ana ett streck, men svagare än igår tror jag. Rätt ledsen och nere just nu, men försöker att bara tänka positivt.. BIM-4. 

• Sannet
    Sannet skrev 2023-02-23 08:19:58 följande:

Så rätt som hopsamlande skriver ❤️

Syskonförsök: jag förstår din känsla fullt ut. Man går in med hela kroppen fullt med hopp om att denna månad ska det ske! När man sen tar de där testerna som tenderar att printa in misslyckande i hjärnan så tappar man liksom bara allt. 
    Ge inte upp än, ännu är det inte kört. Det intalar iaf jag mig ❤️

Jag har testat massa svaga plus, idag kunde jag ana ett streck, men svagare än igår tror jag. Rätt ledsen och nere just nu, men försöker att bara tänka positivt.. BIM-4. 

hopemalin ska det ju stå?. 🤦🏼?♀️
  • Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 08:48:00 följande:

Tack tjejer ❤️❤️❤️ 
    vi får se. Jag ska verkligen försöka att bara invänta bim nu och se. Mannen säger hela tiden till mig att testa först när jag är sen och jag vet att jag BORDE men de går ju aldrig!!! 

usch. De är de där som hänt mig flera gånger med kemiska graviditeter med? en borde återigen inte testa innan bim egentligen för att slippa det där hoppet som sedan går ur en och en känns förstörd, :(
    då har vi samma bim. Ska vi försöka hålla hoppet uppe och önska? Eller ska en ställa in sig på mens?

kram!!!

Håller verkligen med dig! Man tänker vid ÄL att denna gång ska jag inte testa massa, men sen är det som att djävulen flyger i en och man blir som besatt? man läser ju om alla som plussar innan BIM och normaliserar att det är så det ska vara. Man bortser helt ifrån det faktum att man egentligen inte bör testa sig förrän tidigast på BIM-dagen.. 

Kul att vi har samma BIM! 
    Jag tycker vi försöker hålla hoppet uppe, hoppet är ju det sista som lämnar en.. 🥰  och är det inte vår tur denna gång så är det förhoppningsvis det nästa gång ❤️❤️
    Kram!!

• Sannet

Håller alla tummar och tår för oss alla!!! ❤️❤️❤️

Eftersom jag tydligen inte var tillräckligt nere över morgonens otroligt svaga test gjorde jag ett till med dagens tredje urin. Tog denna gång ett vanligt RFSU. 
  • Sannet
    Sanlin90 skrev 2023-02-23 10:26:37 följande:
    Jag ser!!!!

min temp har gått ner och jag fryser, dåligt tecken :/
    Jag fattar verkligen inte vad som sker.. och det är ju denna förvirringen man bjuder till sig när man testar innan BIM 😩😅

Ge inte upp! ❤️
Svar på tråden BIM februari 2023