• Sannet

BIM februari 2023

Syskonförsök : Verkligen tack för dina ord! ❤️ Vet inte vad jag ska tro, men hoppet är det sista som lämnar en även om jag har deppat ihop totalt nu. Jag hoppas bara det går vägen snart om det inte går denna gång. Tack än en gång för dina ord, uppskattar det så mycket! ❤️❤️

Ont i högra äggstocken idag, gör ju inte det bättre för nu är jag ju halvt hysterisk över det istället. 😩😂

• Sannet

Gjorde ett test imorse, blir ju inte direkt mindre förvirrad.. 
  • Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 09:00:43 följande:

Men Sannet, där ser vi väl något?!? ❤️❤️❤️

är det där vanliga RFSU stickor? Du är väl fortfarande några dagar innan mens och de har väl känslighet 25 så inte konstigt om de visar väldigt svagt i så fall!
    så där såg de ut för min bästa vän först två dagar efter mens och hennes dotter är nu ett år. ❤️

Jag vill verkligen tro, men vågar inte! ❤️❤️❤️  Lite dålig kvalitet här men det ser liksom ut att vara nåt där. 

Det stämmer, det är vanliga RFSU. Oj, alltså BIM+2? Isf ger det ju lite hopp 🥺❤️

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 09:17:01 följande:
    Det är absolut något! håller tummarna att de blir starkare ❤️

så här såg min väns test ut bim+2! Eventuellt senare. Hon testade först när mensen var sen ett par dagar. Har du något att jämföra med ;) (lägger in bild)
    Åååh, tack!!! 😍❤️ Guld värt att ha något att jämföra med när man är så inne i det. 😍

Attans att man inte visste om knepet med lampa! Får testa efter jobbet. 😁

Studerade : håller tummarna för dig! ❤️
  • Sannet
    Loulou92 skrev 2023-01-31 12:18:55 följande:

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.
    Strecket är väldigt tydligt i verkligheten 🥹🙏

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

Jag ser också något!! 😍❤️
  • Sannet

Lola92 : På nedersta ser jag definitivt ett streck!!! 😍❤️

• Sannet

Lola92 : Åååh, jag beklagar verkligen! ❤️ Jag håller alla tummar och tår jag kan för att det motbevisas och att det är din tur nu!!! 

• Sannet

Ni är så fina allihop här inne! Sån positivitet och support! ❤️

Jag gjorde test imorse = blankt.. 
    Ingen mens och känns inte som att det är på G heller. Man vill ju bara veta vad som sker. BIM idag enligt FLO (igår enligt P-Tracker), men på torsdag är det 14 dagar sedan glad smiley på ÄL-test. 

Förvirrad deluxe?. 

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-01 09:19:30 följande:

tänk även på att ägget släppet 1-2 dagar efter glad gubbe! Så eventuellt har du bim först på lördag! Vill du hålla hoppet uppe KAN det bara vara lite tidigt med test och därför de svajar! ❤️ 

Du är fantastisk, TACK för dina ord och för att du tar dig tid att svara. ❤️
    Jag vill egentligen bara att mensen ska komma nu, om det ändå inte är något. Men kan/vill ju inte utesluta att det är något heller. Min sambo är ju lugnet själv och ber mig bara ta det lugnt och att vi ju märker tids nog om det är något. Men det där med tålamod är ju absolut inte min grej. 😂
    Jag får vackert bara avvakta lite till ❤️

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-01 10:06:11 följande:

Men tack, det värmer!❤️

jag förstår känslan men jag kollade igenom tråden igen och va fasen, du har haft ett svagt plus så jag vill inte helt ge upp det än. Men försök invänta helg och testa när du i så fall är sen igen. ❤️ Kommer mensen får du trösta dig med att ägget troligtvis försökte fästa (därav svaga testen) och att det är ett gott tecken att det är på gång! Din kropp försöker ⭐️

Ja det är ju onekligen något där, syns tydligare på bilderna än här. 

Du har så rätt!! ❤️❤️

Svar på tråden BIM februari 2023