BIM februari 2023
Vad tog du imorse och hur svagt var det då?? Var detta starkare eller vart står vi?? Haha !
Dålig bild. 😣
Vad tog du imorse och hur svagt var det då?? Var detta starkare eller vart står vi?? Haha !
Men hur länge har du fått svaga test.?? Känns som det varit länge eller blandar jag ihop allt
Mina tester:
Lördag: svagt streck på Babyplan Early (morgon)
Söndag: svagt streck på Babyplan Early (morgon)
Svagt streck på vanligt RFSU (Eftermiddag)
Måndag: Extremt svagt på RFSU vanligt (eftermiddag)
Inte gravid på vanligt CB veckoindikator. (eftermiddag)
Tisdag: Svagt streck på vanligt Babyplan och CB Early(morgon)
Onsdag: Svagt streck på CB Early samt apoteket egna tidiga
Test (morgon)
Idag: se bilderna ovan..
haha ja vad säger man liksom?! 😂
Känner bara att jag ger upp..
De känns extremt underligt.. :/ kanske dags att boka och se om du kan få ta blodprov och mäta ordentligt?
Ja? :( MEN bara för att fråga.. du har inte tagit ett digitalt med morgonurin?
Nix, de har inte kommit med posten förrän idag.
Kanske testar det imorgon eller söndag. ❤️
Ja det vore ju mest spännande med morgonurin?!
själv kommer jag nog prova på lördag nästa gång och annars invänta mens eller icke mens om de inte syns något då. :)
Sannet skrev 2023-02-23 14:36:50 följande:
Haha skönt att det inte bara är jag som har krångel när man ska citera. 😅
Men oj!! Intressant läsning!! Och GRATTIS!!!!! 😍😍
Det ger hopp 🥺❤️
För den som är kvackmagad - läs ej detta!!
Men visst är de flesta här immuna mot sånt? 😂
När jag var på toa för en liten stund sen kom det en liten brun ?klump?. Kan detta va rester från en nidblödning eller är jag både manisk och dum? 😂 Inget mer än det, bara den lilla klumpen, som jag, äcklig som jag är, tog kort på för att dokumentera. Haha asså jag blir så trött på mig själv? 😂❤️
För den som är kvackmagad - läs ej detta!!
Men visst är de flesta här immuna mot sånt? 😂
När jag var på toa för en liten stund sen kom det en liten brun ?klump?. Kan detta va rester från en nidblödning eller är jag både manisk och dum? 😂 Inget mer än det, bara den lilla klumpen, som jag, äcklig som jag är, tog kort på för att dokumentera. Haha asså jag blir så trött på mig själv? 😂❤️
Syskonförsök: Intressant läsning, det har jag aldrig hört!
Så svårt att förklara, det var inte inkapslat i den lilla klumpen (klumpen va max 3 mm i omkrets). Vill bara lägga upp bild, men vill bespara er det. 😂