• Sannet

BIM februari 2023

Syskonförsök skrev 2023-02-19 21:09:35 följande:

Jag säger bara så här: du är gravid GRATTIS!!!❤️❤️ men inte tusan är det äl +5!  Inte om de till och med syns på rfsu med känslighet på 25😂 du får poppa in här och skriva när du gör RUL sen och får datumet flyttat, typ så nyfiken är jag 😂😂😂😂❤️❤️ men varmt GRATTIS! Du är gravid ❤️

Tror du verkligen det?! 😳😳❤️ Hahaha jag lovar!!! 😂😂😂
    Hahaha nej asså ÄL måste ju för fanken varit ett par dagar tidigare 😂 Testerna från RFSU tog jag i eftermiddags, alltså inte morgonurin. 

Jag vågar verkligen inte tro något, men tre tester vid olika tidpunkter varpå alla visat svagt positivt ger ju känslan att det inte kan vara en slump. Men Hujedamig, jag är så otroligt rädd! Vill inte bli besviken om det visar sig inte vara något, men man bjuder ju in den känslan när man inte låter bli att testa innan BIM. 😂
    Vill bara att dagarna ska gå och att jag får svart på vitt om det är en liten böna där inne. 🥺❤️

• Sannet

Smulan57, ditt ser ju positivt ut!! 😍😍

Här är förvirringen större än igår. Testet idag var negativt, kanske man kunde ana ett streck, men absolut inte i närheten av de föregående två dagarna. Vet inte vad man ska tro.. 
    Inte gravid men att tre tester visade försiktigt?
    Gravid men något knas, kommer om någon dag?
    Gravid men väldigt tidigt missfall? 

Tankarna snurrar och känner mig nästan manisk, rädd, besviken.. 

• Sannet
    Sannet skrev 2023-02-20 06:36:28 följande:

Smulan57, ditt ser ju positivt ut!! 😍😍

Här är förvirringen större än igår. Testet idag var negativt, kanske man kunde ana ett streck, men absolut inte i närheten av de föregående två dagarna. Vet inte vad man ska tro.. 
    Inte gravid men att tre tester visade försiktigt?
    Gravid men något knas, kommer om någon dag?
    Gravid men väldigt tidigt missfall? 

Tankarna snurrar och känner mig nästan manisk, rädd, besviken.. 

Försiktigt skulle det inte stå, det skulle stå felaktigt. 😅
  • Sannet

Tack fina ni för era svar! ❤️❤️

Har beställt digitalt, det kommer troligtvis imorgon. Känner rädsla inför att testa, men samtidigt vill man ju. 

Förra cykeln fick jag inget positivt test (gjorde rätt många), så kan inte varit nå missfall där. 

Man vill ju bara veta..  😪 

Brösten har börjat ömma idag. I helgen har jag mått illa och varit yr. 

Ni är så fina!! ❤️❤️❤️

• Sannet

Smulan57: såhär såg det ut (taget imorse)
    Syns lite tydligare IRL. 
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 10:19:39 följande:

Tog ett ytterliggare test imorse och nu var det helt blankt. 

Förmodligen så var det väl en kemisk graviditet igen, för 6:e gången på rad.

Aja, bara försöka igen nästa månad.

Galet att vi verkar sitta i samma situation. 

Håller tummarna för oss ❤️❤️

• Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 14:04:05 följande:

Det är väldigt jobbigt att varje månad få se svaga streck som sedan försvinner Obestämd Vet inte om man bör söka för detta eller om det räknas som "normalt"?

Ja det är ju fruktansvärt, man får ju upp hoppet och sen bara slits det ifrån en. Det gör ont!! 😣
    Har det hänt dig innan? 🙁
    Det är första gången för mig som detta sker. 
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 19:06:07 följande:
    Ja, flera ggr tyvärr :/
    Åååh! :( 
    Då hoppas vi verkligen att det är din tur denna gången! ❤️
  • Sannet

Morgonens tester såg ut såhär. 

Strecket på Babyplans kom direkt. (Vanligt test, inte deras tidiga). På det från CB kan man ana något, men är osäker?

Svar på tråden BIM februari 2023