BIM februari 2023
Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
Någon som ser något eller är det önsketänkande?
Vågar inte tro något 😣❤️ Konstigt nog bara ÄL+5, men börjar bli osäker. Förstår inte riktigt.
Vilken dag är du på?
Kan definitivt ana ett streck på ditt med 😍
Syskonförsök: Fick glad smiley på CB äl-test (det lila avancerade) i måndags. Däremot dök det upp poff från att haft så gott som blanka tester (RFSU) dagarna innan.
Jag är så oerhört förvirrad!! 😣
Men oj så spännande? eller irriterande beroende på ;)
då borde ägget släppt tisdag eller onsdag så du borde ju vara som mest äl + 4 till och med? när började du äl-testa? Kan äl varit väldigt tidigt så den glada gubben reagerade på grav hormoner redan i måndags?? Nu spånar jag men de ska ju vara ännu mer känsliga för hcg än gravtest?
Haha ja jag vet inte vad man ska tycka 😂
Jag började testa lite sporadiskt den 8/2, men har då varit negativa (väldigt svaga streck) för att sen i söndags vara typ blankt Och fullt utlslag på måndagen.
Blir verkligen inte klok!! 😂
Väldigt spännande? vi får nog bara vänta och se! Prova imorgon igen 👋🏼
Embarzada: Ser fortfarande ett streck på ditt.
Mitt ser exakt likadant ut nu när det torkat. Dålig kvalitet på bilden, kanske inte syns nåt.
Wow!!! Kul information! 😍 Ger lite faktiskt lite hopp 🥺
Stort GRATTIS till Fröken12 och Smulan57!!!! 😍❤️
Såhär såg mitt test ut imorse. Skarpare än igår.
Glömde svara dig Imorse! Men alltså jag FATTAR INTE när du kunnat haft ägglossning och det är så extremt mystiskt 😂 KAN ägget ens fästa innan dag 4-5? De borde vara fysiskt omöjligt att plussa äl+4/5 som du gjort??😂 men de är ju ett streck! Enda logiska måste varit att du ändå hade ägglossning tidigare🤷🏼?♀️
oavsett denna mystik så ser det ju positivt ut! spännande om du tog ett digitalt, känns som de borde säga gravid 1-2???