• Sannet

BIM februari 2023

pappersdocka skrev 2023-01-27 08:14:07 följande:
    Nu är jag inge expert på äl- test, men är det inte så att de inte visar att ägget faktiskt släppt utan bara att hormonerna ökar? Kan ju vara så att din kropp gjorde ett försök, men ägget inte släppte och nu gör den ett nytt försök?

Jag har verkligen ingen aning, är helt förvirrad 😳😅
    Testerna visar ju som du säger när hormonet ökar, så det betyder ju inte alltid att ägget släpper liksom. Hade den traditionella ÄL-flytningen någon dag innan testerna. 

Hmm.. får väl bara avvakta och se vad det blir av det. Mens, gravid eller sen ÄL, det återstår att se. Blir galen!! 😅

• Sannet
    studerade skrev 2023-01-28 12:39:05 följande:

Ingen som söker/noterar symto? jag fick spänning/värk i ett bröst men inte känt de något mer men de är mitt säkraste tecken 🤣

Igår och idag har jag noterar följande: 
    Fredag: Positivt ÄL-test på morgonen (RFSU). Mycket svagt positivt graviditetstest (RFSU vanligt). Hugger i vänstra bröstet. Tryck runt revbenen. Ont. Mår illa. Lite kramper liknande mensvärk, men ändå inte. Spänner över magen, hugger/sticker lite på vänster sida. Stickningar ner mot blygdläpparna. Ömma och känsliga bröst. Hugger/ molande värk höger sida nertill.

Idag: 
    Neg. ÄL-test + grav.test (CB ultratidigt + RFSU vanligt på morgonurin. Dagens andra urin = nästan pos. ÄL-test och neg. Grav.test (båda RFSU vanliga). Grav.test inte helt blankt, något verkar finnas där. Ömma bröst. Sticker och kliar i vänstra bröstet (som det stack och högg i igår). Illamående stundvis. Stickningar där nere.

Jag blir verkligen galen på detta 😅 Beräknad ÄL 18-19/1. 

• Sannet
    Dollooo skrev 2023-01-28 21:36:40 följande:

men så tokigt 😅 jag hoppas att det blir ett tydligare utslag på gravve testet snart! Tog ett testet idag och det var negativt men vet om jag inbillade mig att något höll på synas till där nästa streck skulle vara. 

Jag hoppas iaf på att göra ett nytt test på måndag morgon. 

Håller tummarna för oss ❤️
    Jag siktar också på måndag nu. 
  • Sannet
    Dollooo skrev 2023-01-28 22:06:12 följande:

håller tummarna med ❤️ uppdatera gärna. 

Du med! ☺️
  • Sannet
    studerade skrev 2023-01-28 23:09:44 följande:
    Jag har också mycket vita flytninga, tänkte först svamp men luktar inte och har inte några problem. ?växtvärk? känns som mensvärk 🙈 jag har bim ca 4-5/2 och ska testa tidigt nu på tisdag 😍😍😍pappan kommer på onsdag med storebror ❤️ tänker överraskning ❤️
    Dollooo skrev 2023-01-28 21:36:40 följande:

men så tokigt 😅 jag hoppas att det blir ett tydligare utslag på gravve testet snart! Tog ett testet idag och det var negativt men vet om jag inbillade mig att något höll på synas till där nästa streck skulle vara. 

Jag hoppas iaf på att göra ett nytt test på måndag morgon.

tänker att har ni fått positiva gravtest så är ni gravida omän de är svaga tester ❤️

Håller tummarna för dig 😍

Åååh, jag hoppas verkligen 😍❤️
  • Sannet

Dollooo : jag ser något på det testet med!! 😍

Såhär ser mitt test ut. Vågar inte tro eller hoppas något. Men jag vill!!! ❤️

• Sannet
    Dollooo skrev 2023-01-29 19:33:32 följande:
    Haha förlåt så tokigt!!❤️ försöker fortfarande förstå mig på det här med familjeliv 😅😅

Haha 😂

Ja jag trodde också det, men när jag kollade på andra bilder på de testerna så ska det sitta där. 😳 Men jag vågar verkligen inte tro någonting. Jag vill bara så gärna 😩 Årsdag med mannen på onsdag, så hade varit så fint med ett positivt test i present. ❤️

OBS!! LÅNAD bild!!

• Sannet

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

• Sannet
    Dollooo skrev 2023-01-30 08:32:44 följande:

jag förstår känslan ❤️ fick två såna förra veckan. Ge inte upp, låt BIM passera och hoppas på att du bara fått låg utslag på testet. Der finns fortfarande lite hopp och chans kvar❤️

Fina du, tack för dina ord!! ❤️
    Är bara så uppgiven! Läst lite om det testen från CB och inte alla som diggar det, men ja.. Försöker att bara inte ge upp, men just nu är jag så nere. 😔

3,5 månad sen jag slutade med Cerazette minipiller efter att ätit dem till och ifrån uppåt 7-8 år, så kan ju egentligen inte ta för givet att kroppen är redo, men man hoppas ju.. 

Svar på tråden BIM februari 2023