BIM februari 2023
Tack!! Det behövs för tionde försöket nu😅❤️
Första ungen blev till på andra försöket🤷🏼?♀️
Syskonförsök, Dollooo tack! 🥹🥹❤️❤️
och grattis tillbaka Dollooo och alla tummar hålls Syskonförsök ✊
Tack!! Det behövs för tionde försöket nu😅❤️
Första ungen blev till på andra försöket🤷🏼?♀️
Syskonförsök, Dollooo tack! 🥹🥹❤️❤️
och grattis tillbaka Dollooo och alla tummar hålls Syskonförsök ✊
Hur går en tillväga för att få det, OM det skulle vara där det brister? :)
Jag lever i teorin att det bara är dålig sömn och mat sedan vi har en liten en nu! Plus över det berömda 30 strecket nu vilket jag inte var senast!
Men man vet ju aldrig! Jag har fått tre kemiska graviditeter där ägget fäst delvis men blivit tidigt missfall (ett par dagar sen mens bara men svaga plus på stickan vid eller innan bim). Så det KAN ju kanske hjälpa med protesteron🧐
Jag ser på båda!! Grattis!!!❤️
det understa tror jag synts även på ett digitalt!
Men sluta 😭😭❤️❤️❤️ de är ett plus!!!! Gud!!! Köp ett digitalt, drick inte massor och ta det imorgon med morgonurin!!!
Okej!
jag har dock lång tid mellan ägglossning och mens vilket ska vara en indikation på att progesteronnivå är bra? hm. Väntar lite till innan sånt! hade KAOS med sömn till för snart tre månader sedan så jag tror och hoppas de kommer ta sig snart då det varit bättre nu och är väldigt viktigt för ägg kvalitén.
däremot läste jag att en helst ska fortsätta till vecka 12 eller ibland även längre med progesteronet om en tagit det! Det för att de inte ska bli missfall om en abrupt slutar? har du läst det och har koll!!?! ❤️❤️
Syskonförsök:
Jag fick tips om det i januaritråden. Köpte från moodmama.com 🤗
Jaha!! Men fasen, kanske ska beställa då. Kan ju inte skada 🤷🏼?♀️
Vilken var det du körde på? Tror de fanns en 20 och en 100 Eller något?
Det kan både tillkomma och försvinna för vätskan som reagerar fortsätter efter tiden, därför har de en avläsningstid! Oftast ökar de bara, dock! du hann inte ta kort då??
Kan strecket försvinna efter ca 30-60 min? Fick ett svagt sträck inom 5 min och var kvar efter 5 min men skulle visa kompisen nu och de ser typ tomt ut!!!! Har androg varit med om de. RFSUs tidiga test.
Men spännande! Då är det för sent denna cykel men tar det sig inte nu så ska jag prova nästa! tack ⭐️
Men spännande! Då är det för sent denna cykel men tar det sig inte nu så ska jag prova nästa! tack ⭐️
Åh, vi sitter i samma båt tjejer ❤️
Det kunde verkligen varit precis jag som skrivit det du skriver cykelhjul!!
och det är helt OK att vara depp och skriva sådant här (enligt mig) det gör det hela att vi faktiskt stöttar och får ventilera med varandra. DET ÄR INTE LÄTT psykiskt att försöka skaffa barn, det är bland det tuffaste som finns och en vet aldrig om det är något fel, om något hjälper, om det går vägen hela vägen eller inte. Jag är så sjukt avundsjuk på alla dem som ?råkar plussa? (och vill ha barn då) och för dem som får till det på första försöket.
Men det viktigaste - vi är inte ensamma och det var precis därför jag skaffade ett familjeliv inlogg och började engagera mig här just i februari. Sen är jag superglad för alla er som lyckas och genuint vill jag ta del av er resa men det är precis lika viktigt att få skriva sådana här inlägg som att vara jätteglad över ett plus ❤️❤️❤️