BIM februari 2023
Fortfarande ingenting?
Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu.
Fortfarande ingenting?
Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu.
Nja jag tyckte jag såg något svagt på testet imorse men vågade inte ta digitalt ultratidigt! Väntar någon dag till!
jag hade ont i ena bröstet när jag skulle sova inatt och minns jag hde ont i ena bröstet när jag va gravid så hoppet har tänts helt klart!
Men visst är det något?! helt sjukt! Hade inget mer test hemma och inget digitalt så får beställa hem och se om ett par dagar men så sjukt. Trodde ju de var mens jag hade MEN de var ju minimalt blod och 1,5 dagar de blödde lite.. så varit konstigt och mått så sjukt liknande när jag väntade lillan.
Håller tummarna att de faktiskt är något och håller tummarna för dig med!❤️
Det där ser ju positivt ut!
jag har lite molvärk till och från och nu gör båda brösten ont lixom precis innanför bröstvårtan!
mådde illa som tusan imorse, kunde inte dricka kaffet och det blev bättre när jag åt, jag äter aldrig frukost annars!
Men tack för att ni inte säger att jag är sjuk i huvudet för just nu känns det så😂 jag har inget mer test hemma nu men beställt så de kommer om någon dag så får vi se.
Är dock så nojig att allt är inbillning men då förstår jag verkligen hur jag kan må så här. i så fall är jag ju skengravid på riktigt. Blödningen var ju 3-4 dagar innan mens och extremt minimal så det KAN så sett varit att ägget fäst sent och förklarar att jag inte fick positivt eftersom jag senast testade dagen innan blödningen om jag minns rätt.
BIM var igår! Men fick blödningen redan fredag morgon. hela ?mens? tillfället om ca 1,5 dygn så fick jag bara blod på pappret när jag torkade mig och var lite mer lördag morgon men betydligt mindre än vanlig mens. Sen hade jag bruna flytningar endast efter lunch lördag fram till söndag. Och igår började illamåendet på riktigt sådär att jag får småäta hela tiden. och brösten har känts gigantiska igår och idag Och ömmar lite hela tiden. Dock ska jag medge att jag är lite orolig OM de nu är något för just idag har jag haft väldigt mycket känningar i höger äggstock area. Små blödningar ska väl vara ganska kännetecknande för utomkveds också.. men kan en känns sånt så tidigt? Men blir ju orolig för det OM de nu är något. Just nu känner jag mest att jag varit skengravid så många gånger att testet säkert bara fick en skugga och jag inbillar mig alla ?symtom?.
Men usch, fy vad jobbigt med två också. MEN en av mina bästa vänner hade just två tidiga missfall innan hennes son väntades ❤️ så de kommer nog snart ett ägg som stannar!
Tack men vågar inte tro något just nu men HOPPAS såklart att de inte är inbillning och ett spökstreck tillsammans med inbillade symtom. 🙈
Kan inte citera.
t123: Beklagar dina missfall, det är så tråkigt!
Syskonförsök: ett i vecka 6 och sista i vecka 5 :(
meeeeen snacka om dina test?. Såååå spännande! Det ser riktigt bra ut!
Tack❤️ jag med! Hoppas du får ditt plus snart!!
Håller tummarna!
Åh, jag hoppas men vågar inte tro. Med min tur så är jag inställd på att det är spök och jag är skengravid. Men hoppas såklart!🥺 kommer mer tester idag så provar kanske sen eller imorgon bitti. tack!!
åh vad tråkigt, jag håller tummarna för nästa gång❤️
Åh så spännande!! Ingen bild?? Jag sitter på jobbet och mår pyton och är så sugen på att köpa med ett test och testa nu på jobbet eller hemma sen😂 undrar så om detta faktiskt är en graviditet.
Såg helt klart något svagt idag på tidigt test
Ser en antydan av skugga men ja, svårt på familjeliv bild!
Tog ett babyplan testa tidigt igår men tyckte mig inte ens se antydan på de!!! Så de var kanske spök. De är konstigt bara för hela kroppen skriker gravid. Tror verkligen jag blivit helt kocko av all stress kring detta under snart ett år! Så planerar att skita i alla tester nu och pausa lite och invänta april innan vi försöker igen så jag får en liten paus!
Jaaa jag vet!
Åh. Är det första barnet? När fick du MA, vilken vecka?
Det är säkert inget knasigt utan det fäster snart MEN vet du annars om du är RH negativ? Det är en osannolik gissning men jag har förstått det som att är en RH negativ ska en även få en spruta vid MA eller kanske varje graviditet för att inte bilda antikroppar för nästa graviditet. Håller tummarna att det dock går nästa gång ❤️❤️
Aaaha men då kommer det säkert snart en som vill stanna 🥰🥰🥰