Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Mysigt hopemalin! Hoppas hoppas 🥰🥰 
    jag har haft en brännande känsla i livmodern idag och högre temp efter gårdagens dipp så jag hoppas det är gott tecken men googlat och hittat andra med brännande känsla där de inte var något.., så hoppet sviktade efter att löst det!! Lång väntan till bim nu. Vill bara VETA, oavsett vad det är så börjar det bli sjukt påfrestande med att hel tiden fundera, vänta, hoppas!

hopemalin skrev 2023-02-17 14:22:01 följande:

Stort grattis Ladylovely! ❤️❤️

Åh jag håller tummarna för dig Sanlin90 ❤️❤️

Jag kände inget av magen igår, men precis nu Kl 10:10 när jag skulle gå ut från matbutiken kom en hel serie med stickningar i livmodern. En typ av smärta / känsla jag aldrig känt tidigare. Det pågick en bra stund, typ 1-1,5 timme, men inte lika intensivt som när det kom. Ville bara dela med mig och memorera känslan och tiden, om det nu skulle vara något därinne som i detta nu börjar bygga bo 🥰❤️

Kram till er alla! Hoppas ni har en riktigt fin dag än så länge 🤗❤️

• Syskonförsök

Åh usch❤️ får konstigt nog hoppas mensen kommit för dig nu.❤️❤️

Oväntadedrömmen skrev 2023-02-18 04:36:35 följande:

Idag ska jag ha beräknad mens. Jag brukar alltid få det natten till beräknat datum, men hittills ingenting och fortfarande negativt på stickan. Nj är klockan förvisso 04.33 bara.
    Men jag kan inte låta bli att oroa mig. 

Knepig känsla att den här gången oroa sig för att inte få mens och att inte vilja plussa.
    Vet inte hur psyket ska klara ett plus och all oro över vad behandling och röntgen kan ställa till med för ett foster. 

• Syskonförsök

Hej!

7 dagar kvar till bim och en letar symtom som tusan trots att jag gick in i detta denna månad med en känsla ?äsch, de gör inget om de tar något försök till, vi har inte bråttom?. Tog ett vanligt rfsu test och herregud - varför?!? De är på tok för tidigt 😂 kände mig dum men en är så nyfiken!!! Vill veta DIREKT. Dividerade att ta testa tidigt test men tack och lov stod det till och med att de visar tidigast 6 dagar innan mens ;) haha! 

Har inga direkta känningar som skiljer sig förutom att jag vaknade upp extremt illamående när dottern väckte mig mitt i natten. Men det KAN ju vara det enda glaset vin jag drack, vem vet! Igår hade jag stickningar i livmodern på kvällen som kändes nytt, tidigare har jag mer haft molande värk (när de inte varit något utan bara skengravid). Det är ju OMÖJLIGT att inte hoppas varje cykel. Börjar undra om en snart är psykiskt instabil av allt detta ;) tack för att få ventilera tjejer❤️

• Syskonförsök

Nämen?? Ingen mens?? Ta test om inte idag så imorgon! Kanske behövdes någon dag till för tester med mindre känslighet??? Abblo är ju ändå från 5, alla andra testa tidigt från 10!!

Sanlin90 skrev 2023-02-18 07:53:56 följande:

Vad är det här nu då?!
  • Syskonförsök

Äl + 5, är du säker?? Kan äl varit tidig? Annars är jag rädd för spök🥺 de borde vara alldeles för tidigt för att kunna visa annars eftersom ägget normalt fäster dag 5 tidigast. jag har fått spök på de där förut. 

Sannet skrev 2023-02-18 09:08:02 följande:
    Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
  • Syskonförsök

Måste lägga till att finns De bara en chans att äl är tidigare så tror jag det är något!!

Syskonförsök skrev 2023-02-18 11:00:13 följande:

Äl + 5, är du säker?? Kan äl varit tidig? Annars är jag rädd för spök🥺 de borde vara alldeles för tidigt för att kunna visa annars eftersom ägget normalt fäster dag 5 tidigast. jag har fått spök på de där förut. 

• Syskonförsök

Spännande! Håller tummarna att de är tydligare imorgon! ❤️

Embarazada skrev 2023-02-18 11:00:57 följande:

Såhär ser det ut nu när det torkat. Tycker man fortfarande kan se ett streck.
    Om det fortfarande dyker upp ett streck imorgon så ska jag nog testa ta ett ultratidigt digitalt test. 

Blir knäpp på att analysera alla dessa streck och man litar ju aldrig på ett test såvida det inte står GRAVID klart och tydligt 🤣

• Syskonförsök

Men oj så spännande? eller irriterande beroende på ;)
    då borde ägget släppt tisdag eller onsdag så du borde ju vara som mest äl + 4 till och med? när började du äl-testa? Kan äl varit väldigt tidigt så den glada gubben reagerade på grav hormoner redan i måndags?? Nu spånar jag men de ska ju vara ännu mer känsliga för hcg än gravtest?

Sannet skrev 2023-02-18 11:18:40 följande:

Syskonförsök: Fick glad smiley på CB äl-test (det lila avancerade) i måndags. Däremot dök det upp poff från att haft så gott som blanka tester (RFSU) dagarna innan. 

Jag är så oerhört förvirrad!! 😣

• Syskonförsök

Väldigt spännande? vi får nog bara vänta och se! Prova imorgon igen 👋🏼

Sannet skrev 2023-02-18 11:47:20 följande:

Haha ja jag vet inte vad man ska tycka 😂
    Jag började testa lite sporadiskt den 8/2, men har då varit negativa (väldigt svaga streck) för att sen i söndags vara typ blankt Och fullt utlslag på måndagen. 

Blir verkligen inte klok!! 😂

• Syskonförsök

Bara för intresse skull så använde jag just de där testen når jag plussade med min dotter. Plussar då bim -4 och de såg ut så här. Fick ?gravid 1-2? på samma urin Med ett digitalt clearblue. 

Sannet skrev 2023-02-18 12:07:47 följande:

Embarzada: Ser fortfarande ett streck på ditt. 

Mitt ser exakt likadant ut nu när det torkat. Dålig kvalitet på bilden, kanske inte syns nåt. 

Svar på tråden BIM februari 2023