Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Förstår den!! Du har inte kunnat se på tempen att ägget faktiskt släppt? 

jordgubbsfelle skrev 2023-02-15 23:00:05 följande:

Ladylovely: kunde inte citera dig. Nope, fast glad gubbe med dom rosa CB testen. Tre dagar i rad? även testat några vanliga teststickor under över 72h och alla test är tokpositiva. Första glada fasta gubben kom i måndags kl 10 och senaste för en timme sedan 😜 fattar ingenting. Jag som ej haft ägglossning sen i november blev överglad men nu börjar man nojja för att ägglossningen är för LÄNGE 😂 känner mest, låt mig bara bli gravid så man slipper alla dessa tankar och funderingar 😝

• Syskonförsök

men oj! Så bra du åkte in och fick hjälp!❤️❤️❤️ då hoppas vi på nästa cykel istället.!!

Oväntadedrömmen skrev 2023-02-16 07:09:23 följande:

Bim -2 och den här gången håller jag tummarna att de negativa testerna stämmer.

Min molvärk i rygg och höger sida mage blev intensivare hela tiden, så slutade med en tur till akuten med resultatet inläggning i 2 dagar, antibiotika dropp. Nu ska jag äta antibiotika I 3 veckor och är jag gravid måste jag ringa urologimottagningen. 

Jag har tydligen fått en infekterad cysta i njuren pågrund av en obehandlad urinvägsinfektion jag inte kännt av. 
    Så här pausas bebisverkstan inför kommande cykel, tills vi har fått bukt på varbölden. Lycka till ni andra ❤️

• Syskonförsök

Fortsätt hålla koll då för då kanske inte ägget faktiskt lyckats släppa utan försöker ❤️ håller tummarna!

jordgubbsfelle skrev 2023-02-16 09:03:53 följande:
    yskonförsök: nope ingen temphöjning. idag fick jag fast glad gubbe på CB igen, fjärde dagen 🥵

qwerty1988: yes, gravtesta igår. Definitivt negativt 😔
  • Syskonförsök

Är det molvärk så kan den även komma och gå. Jag har alltid haft mer intensivt med molvärk på kvällen! Vi får se vad de faktiskt var om några dagar ❤️❤️❤️😍 

hopemalin skrev 2023-02-16 09:23:23 följande:

Den där intensiva smärtan i höger sida som jag kände av hela kvällen igår, den är totalt borta idag. Blir så orolig att något är fel 🙁 Eller kan smärta komma och gå såhär även efter ägglossning?

Tänkte igår att smärtan kanske berodde på att ägget färdades från äggstocken och ner till livmodern (eftersom det var just höger äggstock som smärtade och förmodligen då var den äggstock som släppte ägget förra helgen 🥰). Den färden kan ju kännas har jag hört 🤗

Hm vad tror ni? Märkligt att smärtan är borta Över en natt. Lite ömt bara nu liksom. 

❤️

• Syskonförsök

Jag är helt hundra på att de kommer ge utslag bara du håller dig från att dricka massa vatten och att kissa några timmar 😍😍 men annars får vi bekräftelse imorgon. Solklart plus. Jag vågar mig på ett grattis ❤️

ladylovely skrev 2023-02-16 09:30:33 följande:

Jag har ett digitalt hemma men tänker tvinga mig att vänta till imorgon bitti ☺️

• Syskonförsök

Nu svarade jag redan i annan tråd men jag har varit med om spök på dessa tester men självklart håller jag tummarna att de inte är så i ditt fall❤️❤️❤️ mina KAN också varit kemisk graviditet så det KAN varit något men mensen kom när den skulle den gången och fick inget annat plus på någon annan sticka. 

Sanlin90 skrev 2023-02-16 12:00:13 följande:
    Blev orolig för det inte syns något på babyplan tidiga men hoppas på imorgon eller fredag, med dottern plussa jag på vanliga test i v 3+6 skulle va 3+3 nu om jag är gravid?är så rädd att det ska va spök har ju fortfarande den där intensiva känslan av att vara gravid.
    Inga direkta symtom bara molvärk och ont i huvudet typ. 
  • Syskonförsök

Jag tror ändå ditt kan vara något!!! Starkare än mina så jag håller tummarna ❤️❤️❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 12:33:19 följande:

Såhär ser det ut torkat, svårt att få rosa på bild men det är rosa
  • Syskonförsök

Håller med! Mina spök var inte så tydlig på de där så jag lutar också mot att tro plus ❤️🥰 (lägger in bild på mina spök att se i jämförelse)

t123 skrev 2023-02-16 16:01:32 följande:

Jag tycker att det ser för tydligt ut för att vara spökstreck! Men man vet såklart aldrig. Men testa igen imorgon 😀

• Syskonförsök

Stickningar brukar vara ett gott tecken🥰

Sanlin90 skrev 2023-02-16 17:07:33 följande:

Inte så mycket molvärk idag men fruktansvärt ont i huvudet Och sen typ känns det som nålar i underlivet?!

• Syskonförsök

Så spännande! Vad tar du för test imorgon??❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 17:56:35 följande:
    Syskonförsök, man borde skrivit upp från förra gången! Jag får sköljar av illamående med men tycker det beror på huvudvärken :/ tror jag är något doftkänslig kanske, igårkväll fick sambon gåno spraya i badrumet efter att katten varit på lådan! idag har jag känt mer när jag bytt blöja på dottern. 
Svar på tråden BIM februari 2023