Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Hej!

Spännande eller oroväckande, jag vet inte vilket just nu men jag har nu under morgonen fått bruna flytningar i trosan. Fick lite färskt blod på pappret med. Bara äl+11 så alldeles för tidigt för mens för mig som brukar få det 14-15 dagar efter??!? Såklart hoppas en det är nidis men jag har ALDRIG haft det förut och då har jag ju varit gravid innan så blir orolig att mensen helt plötsligt är väldigt tidig. vilket i så fall känns oroväckande? 
    fick positivt äl test lördagen 11e och såg på temperaturen att ägget verkar släppt måndag 13e. KAN ju ha släppt 12e som tidigast men då borde mensen fortfarande vara 2-3 dagar bort?.

jaja, får se under dagen men fan, har en känsla av att de är tidig mens ändå?HUR?!?

• Syskonförsök

Tack! den har dock aldrig varierat förut, snarare varit sen i så fall? nu får jag inte ens blod på pappret om jag ?gräver? så får åtminstone hålla tummarna att de bara var  de där och ett gott besked istället!!!!

Maymom skrev 2023-02-24 06:57:12 följande:

Lutealfasen kan variera lite nån gång utan att det är någon fara. Skulle den däremot fortsätta hoppa några dagar hit och dit varje gång så kan det vara värt att kolla upp. Men som sagt låter det inte som något konstigt om det skulle vara så nu. 
    äggen kan ju dessutom släppa olika tid på dagen, så när du tänker att det släppt måndag så kan det ju absolut ha släppt kvällen den 12e och så smyger mensen igång nu. hade Det varit natt nu kanske du inte hade märkt att det kommit igång förrän senare och räknat in det på dagen efter istället. 

• Syskonförsök

Åh grattis!!❤️❤️❤️

Swn skrev 2023-02-24 07:05:35 följande:

Det var ett streck jag såg igår och idag var det lite tydligare så jag vågade mig på ett digitalt! LYCKA!! BIM imorgon enligt äl-test. Jag har inte haft någon mens sedan missfallet i januari. 

Hoppas pyret vill stanna denna gången Hjärta

• Syskonförsök

Nu en timme senare har det tyvärr kommit mer blod på pappret när jag torkar mig så ställer tyvärr in mig på mens! Också världens mensvärk, brukar aldrig ha så kraftig men denna cykel har varit minst sagt konstig Så inget förvånar mig längre! 

Jag hänger oavsett kvar här och ser hur det går för er andra! :) 

konstigt att de inte syntes något sannet men vi fortsätter hålla tummarna för dig! ❤️

Sannet skrev 2023-02-24 08:11:21 följande:
    GRATTIS Swn!!! 😍😍

Syskonförsök: låter ju inte som mens, då skulle det ju kommit mer om du ?gräver?. Är det blod om du för in ett finger? Håller tummarna!! ❤️❤️

Här var det den otroligt uppmuntrande texten ?Inte gravid? på mitt CB ultra tidigt imorse? 🙃
  • Syskonförsök

Jag tycker dock att jag anar en skugga?? Är det bara jag? 

Barbrastreisand skrev 2023-02-24 08:53:45 följande:

Äl+10 och toknegativt test. Får nog ställa in mig på att det inte blir något denna gång heller..

• Syskonförsök

Tack!❤️
    vi kommer faktiskt hoppa att försöka i mars men hoppas på april/maj🥰 

Trodde verkligen på denna gång så svårt att fatta! Fortfarande bara lite ljusrött blod så hoppen är ju kvar trots att jag fattar de är kört? känns bara SÅ konstigt, jag var typ helt övertygad om att de var något denna gång🥺 
    och de känns Inte helt som mensvärk, mycket ont i ligament så tankarna vandrar ÄVEN om jag blöder, helt sinnes hur en funkar. 

Hoppas på plus för dig men förstår känslan att bara vilja ha mensen annars än att gå och fungera och analysera 

Sannet skrev 2023-02-24 08:44:33 följande:

Åh.. 😔 
    Hoppas mensvärken släpper lite snart. Nästa gång är det din tur!!! ❤️❤️

Tack fina du! ❤️ Jag är helt inställt på att det inte är något och att mensen snart kommer komma. Känns som att brösten snart exploderar och har lite mensvärks-liknande smärtor då och då. Vill bara att mensen ska komma nu om det ändå inte är en bebis på gång.. 😣

• Syskonförsök

Skulle varit tre punkter och inte frågetecken. Haha familjeliv är konstigt att skriva i!

Syskonförsök skrev 2023-02-24 09:16:03 följande:

Högre idag än igår? 

• Syskonförsök

Alltså? usch vad jobbigt detta eviga tänkande är ❤️
    värken blev lättare för mig efter en halvtimme med intensiv värd vid blödningarna. De är fortfarande ganska lite ljust blod bara när jag torkar mig och de sticker i livmodern mer än krämpor vid mens? ALLT analyseras som ni hör, förlåt mig. Sen vid 9:30 blev jag akut illamående till nivån att jag fick kväljningar och fick gömma mig. Åt en frukt och gav sig direkt? ALLTSÅ VAD FAN håller kroppen på med?? jaja, de är bara att vänta och se. Endera slutar blödningen och de är något eller så ökar den och de är de facto mens. 🤷🏼?♀️

Sanlin90 skrev 2023-02-24 09:35:50 följande:
    Syskonförsök vad lustigt, borde ju inte va mensen då!
    min är lite lägre och negativt test dock får jag inte i mig kaffet idag! hmm

Sanlin90 skrev 2023-02-24 09:51:09 följande:

Och jag mår illa igen :(

• Syskonförsök

Jag känner igen mig mycket i det ni skriver tjejer! 

Alltså jag vet fortfarande inte. En timme sedan hade jag fortfarande knappt blött och från lunch till en timme sedan verkade det sina och försvinna. Men nu kom det precis lite mer så jag får nog låta natten gå och se hur det är imorgon. Ställer in mig på att de är kört och de är mens även om den beter sig lite annorlunda. känner mig väldigt låg bara för tio försök och inget syskon? första barnet kom andra försöket? så en blir ju väldigt fundersam varför de tar sådan tid nu och om vi ens kommer få syskon. Så jobbigt att bli besviken varje gång. Och varje gång tror en att de är NU de händer.. :(

Sannet skrev 2023-02-24 17:59:59 följande:

Frelwi: Verkligen!! ❤️ exakt samma här!! Ifrågasätter starkt varför kroppen beter sig så lustigt, eller om det helt enkelt är att man antingen känner efter mer eller är typ skengravid. 

Har också haft lite värk igår och idag. Det kommer och går korta stunder. Drar och hugger lite varstans och i eftermiddags har det stuckit en del där nere. 

Syskonförsök: Hur har det gått för dig? ❤️

Svar på tråden BIM februari 2023