Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Hej på er!

Jag har följt er en stund utan att vara medlem eller skriva in mig men nu kändes det dags för en introduktion. 

vi har försökt för syskon nu nio försök och min kropp spökar varje gång och jag är skengravid och tycker mig se svaga streck hela tiden. Så tröttsamt! Första ungen gick direkt så börjar bli tokig att det nu tar tid och det är verkligen psykiskt krävande så skönt att få dela detta. <3
    Min mens har alltid varit oregelbunden så lite osäkert när BIM kommer bli men ägglossningstestar alltid. Preliminärt bör BIM bli runt 16 februari så skriver in det. 

Kämpa på alla tjejer!

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket.
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket

5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöke
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
    14/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    16/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
    20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket

• Syskonförsök

inte för att ge några önsketänkar liv men så här har jag sett ägglossningstest förut vid graviditet? men det kanske såg annorlunda ut idag? Svårt att se stegring i dessa, de ser nästan lika starka ut!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-25 21:22:06 följande:

Vad tror vi? Äl idag då? Så bara påt igen? 
  • Syskonförsök

Håller tummarna för dig @Laura90 !
    hoppas!!! 

hur går det för alla er som snart har BIM? Känner ni något annorlunda? Någon som kommer testa tidigt? 
    håller tummarna för alla! :)

• Syskonförsök

Jag ser en antydan till svagt streck men det känns lite långt till vänster?? ska det sitta där eller ser jag något annat mån tro? Okänt test för mig! Hoppas de växer sig starkare ❤️ 

Sannet skrev 2023-01-29 16:43:22 följande:

Dollooo : jag ser något på det testet med!! 😍

Såhär ser mitt test ut. Vågar inte tro eller hoppas något. Men jag vill!!! ❤️

• Syskonförsök

Men de där är ju inte ens svagt!!! GRATTIS ❤️ nu vill vi bara se det växa sig starkare och starkare 😍 
    Visade till och med maken som inte är sådan test-junkie som mig och han såg det också direkt!

Dollooo skrev 2023-01-29 11:38:26 följande:

kunde inte hålla mig från att testa imorse ???????? och jag vet fan inte hur jag ska tyda testet. Jag kände direkt på mig att jag inte höll den tillräckligt länge under kisstrålen! 

men skickar bild så får ni ge input 😋

• Syskonförsök

Håller tummarna!🥰

Nu blev det fel, det är inte mitt, kommeterade bara Sannets bild!

Jag själv håller fortfarande på med digitala äl testerna;)

Dollooo skrev 2023-01-29 19:07:06 följande:

näääämen på riktigt! hehe tack tack! Hela ditt meddelande gjorde mig helt exalterad🤣❤️ men precis nu håller vi tummarna för ett starkare streck för oss båda! 

jag vet vad du menar på din bild på vänster men de nu jag märkte det efter att du skrev det, men vi ger inte upp och så försök testa igen kanske om två dagar? ❤️❤️

• Syskonförsök

Men snyggt att du la in dessa!! Då är det nog fasen ett litet plus jag tycks se ❤️❤️❤️ håller tummarna att de ökar!!!

Sannet skrev 2023-01-29 19:37:48 följande:

Haha 😂

Ja jag trodde också det, men när jag kollade på andra bilder på de testerna så ska det sitta där. 😳 Men jag vågar verkligen inte tro någonting. Jag vill bara så gärna 😩 Årsdag med mannen på onsdag, så hade varit så fint med ett positivt test i present. ❤️

OBS!! LÅNAD bild!!

• Syskonförsök

Håller alla tummar för dig!!! Jag känner mig alltid supergravid och mer för varje månad som går så vågar inte alls lita på den där känslan längre! 

studerade skrev 2023-01-29 22:16:40 följande:

Ååå grattis till alla + starka som svaga ❤️ längtar till | | på mitt  test på tisdag. Jag e gravid, allt känns som de ❤️❤️ vill bara se | | på stickan ❤️

• Syskonförsök

Men åh! 

det KAN vara för tidigt för det testet och det hoppas vi såklart alla på <3 

annars kanske du även varit med om det jag själv varit med om tre gånger på raken - kemisk graviditet! 

Det innebär att en ofta plussar väldigt svagt innan bim men ägget fäster bara ?delvis?. OM det är en sådan så försök tänka att kroppen åtminstone är på god väg och försöker så snart är det din tur ❤️

MEN med det sagt håller jag såklart fortfarande tummarna att det står GRAVID inom någon dag istället!

Sannet skrev 2023-01-30 08:30:17 följande:

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

Svar på tråden BIM februari 2023