Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Ja det stämmer? tack hopemalin ❤️ dock rätt inställd på att det inte är något, speciellt med alla ?symtom? eftersom  Då känns det än mer som skengravid om de inte syns på tidigt test ännu. Men nu har jag bara va RFSU hemma så inväntar bim och tar ett test då eller dagen efter om inte mensen kommit. Så där försvann min mysiga plan att berätta för maken inför helgen. :(

hur går det för dig då?❤️
    kram

hopemalin skrev 2023-02-23 07:49:45 följande:

Hej! ❤️

Betyder det inte att det är 92% tillförlitlighet? Dvs 8% att det är missvisande.
    Om du har 4 dagar kvar till mens är det fortfarande mycket som kan hända. Många är så fixerade vid att de måste få plus innan BIM, annars är det kört.
    Men. Väldigt många plussar först efter beräknad mens. Så sitt lugnt i båten till mesen kommer ❤️ eller inte kommer 😉

KRAM

• Syskonförsök

Hur går det för dig då? :)

Sanlin90 skrev 2023-02-23 07:55:50 följande:
    Jag är på äl+10 oxå (troligen) men jag har bim på lördag, har kort lutealfas :(
  • Syskonförsök

Tack tjejer ❤️❤️❤️ 
    vi får se. Jag ska verkligen försöka att bara invänta bim nu och se. Mannen säger hela tiden till mig att testa först när jag är sen och jag vet att jag BORDE men de går ju aldrig!!! 

usch. De är de där som hänt mig flera gånger med kemiska graviditeter med? en borde återigen inte testa innan bim egentligen för att slippa det där hoppet som sedan går ur en och en känns förstörd, :(
    då har vi samma bim. Ska vi försöka hålla hoppet uppe och önska? Eller ska en ställa in sig på mens?

kram!!!

Sannet skrev 2023-02-23 08:19:58 följande:

Så rätt som hopsamlande skriver ❤️

Syskonförsök: jag förstår din känsla fullt ut. Man går in med hela kroppen fullt med hopp om att denna månad ska det ske! När man sen tar de där testerna som tenderar att printa in misslyckande i hjärnan så tappar man liksom bara allt. 
    Ge inte upp än, ännu är det inte kört. Det intalar iaf jag mig ❤️

Jag har testat massa svaga plus, idag kunde jag ana ett streck, men svagare än igår tror jag. Rätt ledsen och nere just nu, men försöker att bara tänka positivt.. BIM-4. 

• Syskonförsök

EXAKT samma här Sanlin!!! Har haft sådan sjuk molvärk denna cykel från en vecka efter ägglossning att jag flera dagar på kvällen gått och lagt mig för de gör så ont. mer ont än jag brukar ha vid mens? brukar knappt ha mensvärk alls liksom. Så de känns ju verkligen som att det är något där inne som rotar bo!!! 

Sanlin90 skrev 2023-02-23 08:43:04 följande:

Syskonförsök det va tvärnegativt på vanliga test idag med! Men jag känner av lite illamående och molvärk idag med, igår kändes det som mensen skulle komma så illa va det!

• Syskonförsök

Jag med 🥺 

Sanlin90 skrev 2023-02-23 08:55:49 följande:

Syskonförsök jag har fortfarande en stark känsla att det är NU! Jag blir gravid!

• Syskonförsök

Då håller vi tummarna ❤️ de låter som vi har samma djävul på besök varje cykel ;) 

kram!

Sannet skrev 2023-02-23 09:09:48 följande:

Håller verkligen med dig! Man tänker vid ÄL att denna gång ska jag inte testa massa, men sen är det som att djävulen flyger i en och man blir som besatt? man läser ju om alla som plussar innan BIM och normaliserar att det är så det ska vara. Man bortser helt ifrån det faktum att man egentligen inte bör testa sig förrän tidigast på BIM-dagen.. 

Kul att vi har samma BIM! 
    Jag tycker vi försöker hålla hoppet uppe, hoppet är ju det sista som lämnar en.. 🥰  och är det inte vår tur denna gång så är det förhoppningsvis det nästa gång ❤️❤️
    Kram!!

• Syskonförsök

Detta är faktiskt extra spännande för igår äl+9 kände jag flera hugg eller liksom kraftiga getingstick i livmodern sådär att en böjde sig och stannade upp? tänk om jag bara var tidigt ute med testet. Hoppas ❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-23 08:51:55 följande:
    Jag kände så med läste att äl+9 är vanligaste dagen för implantation med, funderar på om jag mådde illa pga smärtan tom som kom och gick, den är lite mildare idag och även illamåendet. 
  • Syskonförsök

Vad tog du imorse och hur svagt var det då?? Var detta starkare eller vart står vi?? Haha !

Sannet skrev 2023-02-23 10:17:00 följande:

Håller alla tummar och tår för oss alla!!! ❤️❤️❤️

Eftersom jag tydligen inte var tillräckligt nere över morgonens otroligt svaga test gjorde jag ett till med dagens tredje urin. Tog denna gång ett vanligt RFSU. 
  • Syskonförsök

Men hur länge har du fått svaga test.?? Känns som det varit länge eller blandar jag ihop allt

Sannet skrev 2023-02-23 12:16:01 följande:
    Tog ett CB Early imorse. 😁
    Dålig bild. 😣
  • Syskonförsök

De känns extremt underligt.. :/ kanske dags att boka och se om du kan få ta blodprov och mäta ordentligt?

Sannet skrev 2023-02-23 13:00:19 följande:

Mina tester:
    Lördag: svagt streck på Babyplan Early (morgon)
    Söndag: svagt streck på Babyplan Early (morgon)
                   Svagt streck på vanligt RFSU (Eftermiddag)
    Måndag: Extremt svagt på RFSU vanligt (eftermiddag)
                Inte gravid på vanligt CB veckoindikator. (eftermiddag)
    Tisdag: Svagt streck på vanligt Babyplan och CB Early(morgon)
    Onsdag: Svagt streck på CB Early samt apoteket egna tidiga  
                  Test (morgon)
    Idag: se bilderna ovan.. 

haha ja vad säger man liksom?! 😂
    Känner bara att jag ger upp.. 

Svar på tråden BIM februari 2023