• Anonym (Man 45)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Hejsan,

Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män. 

Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring. 

Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år. 

Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar. 

I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten. 

Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin. 

Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen? Glad

Kul om både både män och kvinnor svarar. 

(Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.) 

• Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
  • Dekadensen

Jag har vid ett par tillfällen vart den unga killen som sätter på en annan mans fru.
    Det här blivit lyckat några gånger.
    Men några gånger trots bestämt upplägg har det slutat med efterhängsna kvinnor och män som mått dåligt över det som hänt samt blivit svartsjuka.

Så vill bara lyfta bägge sidorna av myntet.
    Ibland är det bättre att det bara stannar vid en fantasi och Ibland inte 🙂

• CleoX

Det är nog vanligt att mannens förhoppningar och entusiasm för cuckold/hotwife aktiviteten kan bli en butter-söt blandning av kåthet, svartsjuka och ånger.. Om han lämnas utan kontroll, ensam och förödmjukad kan det bli allvarliga problem (om han inte är en riktig hardcore-cuckold) och då kan det roliga snabbt vara slut. Allt handlar om hur ett äktenskap och förhållande ser ut och vad ni har för utgångsläge. Jag har varit gift i många år och jag har i mogen ålder funnit nytändning i mitt sexliv och har valt att ligga med andra killar och män, med min mans vetskap. Ibland får han vara med och tyst titta på, men aldrig deltaga. Han accepterar det och det funkar för oss. Det var lite tufft i början, framförallt första gången han fick se mig bli knullad av två unga kåta killar, utan skydd och i alla hål dessutom, och han såg hur de laddade om snabbt och kunde spruta i mig flera gånger.  Det var tufft för honom men samtidigt tände det honom och vi kom vidare. Men bara för att funkar för oss så innebär det inte att det blir bra för andra. Vi är nog snarare undantag än regel. Jag har fått frågor förr om varför jag inte vill att min man ska få vara med, men här säger jag tvärt nej. Jag tänder på att se honom titta på och inget annat. Jag är alltså så elak att jag vill se honom svartsjuk. Det är lite taskigt MEN det är just det jag vill, och han accepterar det. Jag gör saker med mina älskare som han aldrig fått göra, och jag förbereder mig och klär upp mig på sätt som jag aldrig gjort för honom. Jag gör detta för min skull och för min (och mina älskares) njutning, och det fungerar alldeles utmärkt och känns rätt för mig.

• Openmindedfast

Första gången för mig var något jag själv inte bestämde. Hade haft en lång kontakt på nätet med en kvinna och på vår första dejt i det mest romantiska ögonblicket, tända ljus som speglade sig i vinglasen, trevande fingrar som söker upp varandra, blickar som möts mm, så släppte hon bomben. Berättade att hon dagen efter skulle dejta ett par som hon umgåtts med en tid och undrade hur jag såg på det? Jag blev stum kan jag säga, då sa hon att jag hade ett val då hon under inga omständigheter var villig att ställa in dejten. Dvs lämna situationen där och då och gå åt varsitt håll eller att träffas igen efter hennes dejt. Jag hade en klump i halsen men tänkte att nu får jag tänka nytt så jag sa ja och vi skiljdes åt på restaurangen. Den första upplevelsen var tuff även om vi då inte redan inlett en relation fysiskt utan bara via messande, telefon och mail plus denna första dejt. Att vanka av och an där hemma vetandes att nu var hon på sin dejt gjorde mig först arg, besviken, väckte svartsjuka som efter ett tag blandades med upphetsning och tankar på vad hon gjorde. Ligger dom där nu alla tre? Suger hon mannens kuk, blir hon knullad just nu när jag sätter mig ned i soffan. Ja tankarna rev i mig men var samtidigt upphetsande. På vår andra dejt hade vi sex, minns att jag knullade henne som vansinnig fylld av alla möjliga känslor. Då vi pustade ut berättade hon om sin dejt med paret. Upplevde det grymt upphetsande att i detalj höra om hennes upplevelse. Sen följde jag själv med till paret, både nyfiken, kåt och aningen ångestfyll. Ett vant par skall tilläggas, fantastiskt trevliga och sociala. Att sedan se min dejt ta mannens kuk i munnen under förspelet var en oerhört annorlunda känsla, utmanande och provokativ innan jag fann lugnet och fokuserade mina tankar på min dejts njutning, att allt inte handlar om mig hela tiden. Jag tror att som man måste man kunna gå utanför sig själv, sitt revirtänkande, lyfta sin inre manliga styrka, sitt självförtroende. Det här är något man gör tillsammans helst efter många och långa, djupa diskussioner där respekt är ledord. Känslorna du som man kommer att uppleva kan vara allt från desperation, ångest och ilska till njutning, välbehag och värme gentemot din partner. Vi blev sedan sambos och hade flera extra män i vår relation. Ett tips till er kvinnor som har en så pass stark fantasi av att uppleva två eller flera män, känslan av flera händer, tungor och kukar. Ta upp detta direkt i en ny relation. Att lyfta frågan en bra bit in i en relation är absolut bökigare. Till män säger jag, fundera över er egen person, hur ser ni på kvinnans sexualitet, vad har ni för kvinnosyn och hur ser ni på relationen mellan man och kvinna? Detta är inget för alla helt enkelt. Ibland kan det vara bättre att låta det förbli en fantasi. 

• Anonym (Man 45)
    Anonym (monogam) skrev 2023-01-08 19:53:21 följande:

Då gjorde jag slut och slängde ut henne omedelbums. Inget jag vill se igen så länge jag lever.

Du skriver inget du vill se igen?

Du har alltså sett din fru/flickvän ha sex med någon annan? Eller kom du på henne vara otrogen? 

Kan du utveckla lite vad som hände? 
  • Anonym (Man 45)
    Dekadensen skrev 2023-01-08 21:00:14 följande:

Jag har vid ett par tillfällen vart den unga killen som sätter på en annan mans fru.
    Det här blivit lyckat några gånger.
    Men några gånger trots bestämt upplägg har det slutat med efterhängsna kvinnor och män som mått dåligt över det som hänt samt blivit svartsjuka.

Så vill bara lyfta bägge sidorna av myntet.
    Ibland är det bättre att det bara stannar vid en fantasi och Ibland inte 🙂

Intressant att höra från den unga älskaren! 

Hur hittade du dina par? Träffade du både mannen och frun innan? Hade ni sen sex på Hotel eller hemma hos dom?

Hur känns det att ha sex framför maken? Generell fråga kanske men skiljer sig sexet med någons fru mot ett typ one-night-stand, eller KK eller flickvän. 

I min fantasi så släpper frun loss och gör saker hon kanske inte normalt skulle göra. Glad

• Anonym (Man 45)

Puffar!   Solig

• Anonym (Man snart 42)

Känner igen mig på TS inledning, även jag går igång på tanken att min sambo har sex med någon annan, alternativt att vi bjuder in en extra man som vi kan ha trekant med henne i fokus då. 

Vi fantiserar tillsammans och med jämna mellanrum så är det hon som tar upp och pratar om det. Hon har erkänt att tanken lockar henne och att hon ibland fantiserar om det när hon onanerar. Hon brukar få i uppdrag att skicka sexnoveller till mig som hon onanerar till när vi är ifrån varandra och senaste tiden är det både trekanter och lite annan spännande läsning. Som sagt, vi har inte löpt linan ut än men är tillfället rätt så utesluter jag inte att vi bjuder in någon extra man. Hon vill planera en weekendresa till huvudstaden om några veckor och en fantasi vi pratat om är att träffa någon i hotellets bar som vi bjuder in. Rätt person vid rätt tillfälle... 

• Ztiff

Att se sin flickvän ligga och sköna utav en annan är väldigt sexigt. Delade min nuvarande flickvän för 8 år sedan första gången samt har delat min tidigare tjej.

Att få snapchats under kvällen med en kuk i linnen eller sperma I ansiktet med ett leende är något jag älskar att få och runka till.

Skriv PM så kan jag hjälpa till med lite tips hur ja har lyckats med detta med 2 tjejer :) 

• kire

Har mycket erfarenheter från motsatt håll, träffat ganska många par på det viset, i rollen som älskare/extra man/bull eller vad man nu föredrar att kalla rollen.

Min erfarenhet är att det nästan alltid är mannen som först väcker idén, har fantasin. Inte ovanligt att kvinnan först är tveksam, mycket av oro för att skada relationen. För de som sen tar steget, på ett moget sätt och med det menar jag att de har en stabil relation och båda ser det som en gemensam sexuell kick har jag aldrig sett att det skadar relationen, snarare tvärtom.

Är själv ingen yngre älskare, tvärtom. Har en profil på bc, är mycket välutrustad, har mycket erfarenhet och kan föra en vettig dialog med både mannen och kvinnan i ett par. Många uttrycker att de flesta män som tar kontakt på bc inte tycks kunna formulera så mycket mer än att de vill "knulla frun". 

Ska det bli lyckat - och tro mig, det kan verkligen bli superhäftigt måste man som älskare/extra man förstå och utgå från att dynamiken i relationen med ett par, inte bara fixera på kvinnan. Syftet är ju liksom inte att ta över, inleda en relation med kvinnan. Med de bitarna på plats är det en enorm sexuell kick. För alla inblandade.

• 19mark82
    CleoX skrev 2023-01-09 11:29:30 följande:

Det är nog vanligt att mannens förhoppningar och entusiasm för cuckold/hotwife aktiviteten kan bli en butter-söt blandning av kåthet, svartsjuka och ånger.. Om han lämnas utan kontroll, ensam och förödmjukad kan det bli allvarliga problem (om han inte är en riktig hardcore-cuckold) och då kan det roliga snabbt vara slut. Allt handlar om hur ett äktenskap och förhållande ser ut och vad ni har för utgångsläge. Jag har varit gift i många år och jag har i mogen ålder funnit nytändning i mitt sexliv och har valt att ligga med andra killar och män, med min mans vetskap. Ibland får han vara med och tyst titta på, men aldrig deltaga. Han accepterar det och det funkar för oss. Det var lite tufft i början, framförallt första gången han fick se mig bli knullad av två unga kåta killar, utan skydd och i alla hål dessutom, och han såg hur de laddade om snabbt och kunde spruta i mig flera gånger.  Det var tufft för honom men samtidigt tände det honom och vi kom vidare. Men bara för att funkar för oss så innebär det inte att det blir bra för andra. Vi är nog snarare undantag än regel. Jag har fått frågor förr om varför jag inte vill att min man ska få vara med, men här säger jag tvärt nej. Jag tänder på att se honom titta på och inget annat. Jag är alltså så elak att jag vill se honom svartsjuk. Det är lite taskigt MEN det är just det jag vill, och han accepterar det. Jag gör saker med mina älskare som han aldrig fått göra, och jag förbereder mig och klär upp mig på sätt som jag aldrig gjort för honom. Jag gör detta för min skull och för min (och mina älskares) njutning, och det fungerar alldeles utmärkt och känns rätt för mig.

intressant! vadf är det som din man inte får göra men som du gärna gör med andra? får till exempel din man ta dig analt? får han komma i din mun? 
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?