• 19mark82

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

CleoX skrev 2023-01-09 11:29:30 följande:

Det är nog vanligt att mannens förhoppningar och entusiasm för cuckold/hotwife aktiviteten kan bli en butter-söt blandning av kåthet, svartsjuka och ånger.. Om han lämnas utan kontroll, ensam och förödmjukad kan det bli allvarliga problem (om han inte är en riktig hardcore-cuckold) och då kan det roliga snabbt vara slut. Allt handlar om hur ett äktenskap och förhållande ser ut och vad ni har för utgångsläge. Jag har varit gift i många år och jag har i mogen ålder funnit nytändning i mitt sexliv och har valt att ligga med andra killar och män, med min mans vetskap. Ibland får han vara med och tyst titta på, men aldrig deltaga. Han accepterar det och det funkar för oss. Det var lite tufft i början, framförallt första gången han fick se mig bli knullad av två unga kåta killar, utan skydd och i alla hål dessutom, och han såg hur de laddade om snabbt och kunde spruta i mig flera gånger.  Det var tufft för honom men samtidigt tände det honom och vi kom vidare. Men bara för att funkar för oss så innebär det inte att det blir bra för andra. Vi är nog snarare undantag än regel. Jag har fått frågor förr om varför jag inte vill att min man ska få vara med, men här säger jag tvärt nej. Jag tänder på att se honom titta på och inget annat. Jag är alltså så elak att jag vill se honom svartsjuk. Det är lite taskigt MEN det är just det jag vill, och han accepterar det. Jag gör saker med mina älskare som han aldrig fått göra, och jag förbereder mig och klär upp mig på sätt som jag aldrig gjort för honom. Jag gör detta för min skull och för min (och mina älskares) njutning, och det fungerar alldeles utmärkt och känns rätt för mig.

intressant! vadf är det som din man inte får göra men som du gärna gör med andra? får till exempel din man ta dig analt? får han komma i din mun? 
  • 19mark82
    Anonym (Allan) skrev 2023-04-06 23:35:56 följande:

ptja, sexigt var det. Verkligen. Sen att de blev kära i varandra och nu är sambos med en dotter på 1 år är mindre kul. Jag förlorade mitt livs kärlek.

Räknade inte med att u verkliga livet existerar känslor. Verkliga livet är INTE som som i porrfilmens fiktion.

dubbelmackade ni henne (då han enbart var den 3:e) eller fick du bara sitta vid sidan och titta på?
  • 19mark82
    Anonym (Lena) skrev 2023-04-15 13:36:28 följande:
    Han går igång som fan på detta! Han planerar just nu en segelsemester med dessa killar.
    Ja killarna kunde knulla mig när de ville. Vi hade sex minst en gång om dagen men för det mesta 3-4 ggr. 
    Min man fick bara titta på och sedan slicka upp deras sperma. 
    Underbart för dig!
    Får din man ha vanligt sex/analsex/hela rubbet med dig i vardagen när ni är själva? eller har du sånt bara med de extra männen numera?
  • 19mark82
    Anonym (Ugglan) skrev 2024-01-05 09:03:02 följande:

Jag och fru har ett gift par som vi brukar träffa ibland.
    När vi träffar dom så njuter jag extremt mycket när jag ser han knulla min fru.
    Han får göra vad han vill

Har hänt att jag har slickat henne efter han har sprutat 

tillåter du bl a analsex, tunga kyssar och att hon sväljer andra mannens sats?
  • 19mark82
    Anonym (lill) skrev 2024-01-06 16:04:45 följande:

min fru blev knullad av en shemale i thailand flera ggr och jag med var skönt älskar tjejer med kukar som knullar mej 

men du skrev att transen knullade din tjej, inte dig ... eller?
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?