Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Hejsan,
Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män.
Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring.
Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år.
Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar.
I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten.
Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin.
Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen?
Kul om både både män och kvinnor svarar.
(Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.)