Inlägg från: Anonym (Man snart 42) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man snart 42)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Har inte fått varit med om detta än, men hoppas att under året (2023) kunna bocka av det!!

Följer tråden med intresse!

• Anonym (Man snart 42)
    Anonym (Man 45) skrev 2023-01-06 20:54:32 följande:

Vad synd att det slutade så! 

Vem av er vad det som först tog upp frågan? Just nu känner jag lite att eftersom det är min fantasi så är det mitt problem om jag blir mer svartsjuk än kåt. 

Så känner jag med, det får inte bli ett problem utan det måste jag komma över om det skulle komma konstiga tankar efter en sån träff. 
  • Anonym (Man snart 42)

Man 45

Jag skulle bli förvånad om hon skulle få orgasm med någon ny, i vart fall första gången. Om det inte är spänningen eller att han kan några knep som jag inte kan, och det hade ju varit fantastiskt egentligen, så tror jag det är svårt att få orgasm med en ny partner. Jag tror man måste lära sig varandra och att det kan ta lite tid innan man är bekväm och kan slappna av. I vart fall tror jag min sambo känner så. Men ingen skulle bli gladare än mig om hon får en jäkla åktur för jag älskar också att hon njuter. 

• Anonym (Man snart 42)

Känner igen mig på TS inledning, även jag går igång på tanken att min sambo har sex med någon annan, alternativt att vi bjuder in en extra man som vi kan ha trekant med henne i fokus då. 

Vi fantiserar tillsammans och med jämna mellanrum så är det hon som tar upp och pratar om det. Hon har erkänt att tanken lockar henne och att hon ibland fantiserar om det när hon onanerar. Hon brukar få i uppdrag att skicka sexnoveller till mig som hon onanerar till när vi är ifrån varandra och senaste tiden är det både trekanter och lite annan spännande läsning. Som sagt, vi har inte löpt linan ut än men är tillfället rätt så utesluter jag inte att vi bjuder in någon extra man. Hon vill planera en weekendresa till huvudstaden om några veckor och en fantasi vi pratat om är att träffa någon i hotellets bar som vi bjuder in. Rätt person vid rätt tillfälle... 

Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?