• Anonym (Man 45)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Hejsan,

Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män. 

Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring. 

Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år. 

Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar. 

I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten. 

Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin. 

Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen? Glad

Kul om både både män och kvinnor svarar. 

(Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.) 

• Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
  • Anonym (())
    Anonym (Lena) skrev 2023-04-15 13:36:28 följande:
    Han går igång som fan på detta! Han planerar just nu en segelsemester med dessa killar.
    Ja killarna kunde knulla mig när de ville. Vi hade sex minst en gång om dagen men för det mesta 3-4 ggr. 
    Min man fick bara titta på och sedan slicka upp deras sperma. 
    Var sprutar killarna någonstans?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (()) skrev 2023-04-16 10:16:03 följande:
    Var sprutar killarna någonstans?
    Det är olika. Ansiktet, brösten, i fittan, i analen.... ja typ överallt.
  • Anonym (())
    Anonym (Lena) skrev 2023-04-16 10:33:45 följande:
    Det är olika. Ansiktet, brösten, i fittan, i analen.... ja typ överallt.
    Härligt med omväxling... Även om fittan är min favorit.
  • kire
    Anonym (Man 45) skrev 2023-04-11 19:05:05 följande:
    Tack för att du delade med dig! Alltid roligt att läsa andra sidan av erfarenheten. 

Brukar mannen alltid vara med och titta? Om ja, får du ibland prestations ångest eller är det extra tändande? Brukar du ha kondom? 

Hur många gånger får du i regel komma? Alltså är mannen i regel okey att du tar en liten paus och sen kör igen, eller vill mannen oftast att du drar efter att du kommit? 

Har du varit med om att mannen blivit sur efter för att frun njöt "för mycket"?

Många frågor men jag vill verkligen se min fru knulla en annan så vill försöka förstå vad jag ger mig in i. Skrattande

Hej, inga problem, svarar gärna.

Som jag skrev, ska det bli bra måsta man utgå från paret och att mannen är med och ser är ofta är det något som gör både kvinnan och mannen extra kåta. Tror det är därför så många par söker en extra man/älskare med xl-kuk, det blir extra visuellt och påtagligt för mannen och såklart en extra njutning för kvinnan.

Om jag kommer igen eller inte beror ofta på vilken relation jag har till paret. De gånger vi haft en mer "fast" relation har det varit längre träffar med flera omgångar men framför allt i början är det kanske mer av att man ses, bygger upp en stämning men sen skiljs man åt efter att hon är nöjd och jag kommit.

Aldrig varit med om att mannen blivit sur, snarare tvärtom. Men då har jag ju också undvikit träffar med par där min känsla varit att de inte har samma syn som jag på detta. Med andra ord, har bara träffat stabila par och då är det kanske inte så konstigt att det inte slutar i svartsjuka.

Lycka till!

• Anonym (Peter)

Monsterkåthet blandad med någon nyans av ångest. Kanske för att detta till en början var ett trauma som med tiden utvecklades till njutning. Psykologerna har rätt trotts allt. Men det ger en enorm möjlighet till njutning och vad vore livet utan det?

Se till att inte fly från ångesten om den dyker upp utan endast betrakta. 

Min fru 30, gjorde nyss detta så känns ungefär som första gången (inte gjort det på 6 år) . 

Vad du en gör, och om du gör det. Fly inte från det om det blir överväldigande och jobbigt. 

• Anonym (Älskar hotwife)

Första gången jag (mannen) såg min partner hade sex med en annan man var magiskt och de var med en vän till mig som blev inbjuden. Hände många spännande äventyr efter de;) nu lever jag med en annan partner och är gift. Frun har jag aldrig sett ha sex men nån annan man än men hon har träffat en kille en gång själv och hade sex med:) har kommit fram till att jag tänder extra mycke på att frun har sex själv på egen hand med andra. hoppas verkligen de händer fler gånger 

• Anonym (Z)
    Anonym (Älskar hotwife) skrev 2023-05-08 20:01:18 följande:

Första gången jag (mannen) såg min partner hade sex med en annan man var magiskt och de var med en vän till mig som blev inbjuden. Hände många spännande äventyr efter de;) nu lever jag med en annan partner och är gift. Frun har jag aldrig sett ha sex men nån annan man än men hon har träffat en kille en gång själv och hade sex med:) har kommit fram till att jag tänder extra mycke på att frun har sex själv på egen hand med andra. hoppas verkligen de händer fler gånger 

Håller med, älskar att få bilder fån kvällen när flickvännen är borta :)
  • Anonym (Lite erfarenhet)

Min fru är lite nyfiken igen. Så sexigt :) 

• Ztiff2
    Anonym (Lite erfarenhet) skrev 2024-01-04 11:16:08 följande:

Min fru är lite nyfiken igen. Så sexigt :) 

Underbart! Hojta till om ni har frågor från en med erfarenhet och gjort detta med min tjej I ett par år :)
  • Anonym (Variant)

Vi är ganska öppna till sinnet och har en extra kille som gemensam fantasi. Men han ska inte bara vara med min kvinna vi vill båda att han även har sex med mig. Hon vill gärna vara åskådare då. Vet inte om den varianten är vanlig.

Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?