Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Har mycket erfarenheter från motsatt håll, träffat ganska många par på det viset, i rollen som älskare/extra man/bull eller vad man nu föredrar att kalla rollen.
Min erfarenhet är att det nästan alltid är mannen som först väcker idén, har fantasin. Inte ovanligt att kvinnan först är tveksam, mycket av oro för att skada relationen. För de som sen tar steget, på ett moget sätt och med det menar jag att de har en stabil relation och båda ser det som en gemensam sexuell kick har jag aldrig sett att det skadar relationen, snarare tvärtom.
Är själv ingen yngre älskare, tvärtom. Har en profil på bc, är mycket välutrustad, har mycket erfarenhet och kan föra en vettig dialog med både mannen och kvinnan i ett par. Många uttrycker att de flesta män som tar kontakt på bc inte tycks kunna formulera så mycket mer än att de vill "knulla frun".
Ska det bli lyckat - och tro mig, det kan verkligen bli superhäftigt måste man som älskare/extra man förstå och utgå från att dynamiken i relationen med ett par, inte bara fixera på kvinnan. Syftet är ju liksom inte att ta över, inleda en relation med kvinnan. Med de bitarna på plats är det en enorm sexuell kick. För alla inblandade.