flowerpower85 skrev 2023-06-04 21:55:37 följande:
Har inte varit här på ett tag. Stort grattis till plusset TS! Så fantastiskt läsa det blev plus efter dessa tuffa ivf-månader.
Fint vilken stöttning vi får av varandra här!
Min process: Jag har nu gått igenom kort protokoll, med Bemfola 225E och Fyremadel. Har sedan haft äggplock, tio ägg varav nio blev befruktade. Dessa odlades till dag 5, vilket var idag. Var otroligt se hur de satte in embryot. Omvälvande minst sagt. Fick inte veta hur många som kan frysas, dess bara de skulle fortsätta odlas en dag till. Kanske är ett dåligt tecken?
Känns jobbigt gå till jobbet imorgon då det varit en så tuff tid, fick otroligt ont efter ÄP förra veckan som höll i sig fyra dagar. Skulle helst vara ledig några dagar till. :(
Stort grattis, vilket fantastiskt resultat hittills!!
Nej helt normalt att de odlas en dag till till frysning. Vad var er faktor till IVF? Ush stackare efter äggplocket. Hade också ont men då jag hade mkt smärtor under hela stimuleringen så fick jag med mig starkare smärtstillande hem så jag klarade mig de två dagarna efteråt. Förstår det, men mår man inte bra så får man vara hemma. Håller tummarna för er!